Reklama

Zmiany w służbie zdrowia. Almedic otworzył filię w Świekatowie

W drodze długich negocjacji i porozumień Przychodnia Rodzinna Almedic otworzyła 1 czerwca filię w Świekatowie przy ulicy Tucholskiej 6

Oznacza to, że 31 maja Gabinet Lekarza Rodzinnego Mieczysław Stankiewicz zakończył działalność medyczną. Wszyscy zdeklarowani pacjenci tytułem cesji umowy NFZ zostali pacjentami Almedic.

- Przed nami wiele pracy nie tylko organizacyjnej, ale także remontowo-budowlanej, aby zdążyć przed jesiennym sezonem zachorowań – informuje przychodnia Almedic. - Prosimy o cierpliwość. Aktualny personel w filii Świekatowo zostanie wzbogacony nie tylko o rejestratorki medyczne, pielęgniarki, położne, ale także lekarzy oraz bezpłatne programy profilaktyczne.

Jednocześnie Almedic przekazał, że ciężko pracuje nad zwiększeniem jakości opieki medycznej, a także komfortu i bezpieczeństwa pacjentów. Dotychczasowi pacjenci z Pruszcza i Świekatowa mogą teraz naprzemiennie korzystać ze świadczeń medycznych w jednej i drugiej placówce. Nie dotyczy to tylko obowiązkowych szczepień ochronnych (kalendarz szczepień prowadzony jest osobno).

- Programy profilaktyczne będą także skrupulatnie wprowadzane do filii Świekatowo w zakresie bezpłatnych badań 40+, opieki koordynowanej, CHUK itp. - informuje w mediach społecznościowych Przychodnia Rodzinna Almedic. - Punkt pobrań materiału do badań pracuje we wtorki, środy i piątki. W razie zapotrzebowania jego praca zostanie rozszerzona.

Kadra medyczna przychodni to obecnie lekarze Adam Wcisła, Krzysztof Kowalski, Emilia Pomykała, Mirosław Krauza, Mieczysław Stankiewicz (po okresie urlopowym). Trwają jednocześnie negocjacje ze specjalistą pediatrii.

Numer telefonu do przychodni do końca roku pozostanie ten sam - 52 33 22 009. Można także dzwonić na numer komórkowy 733 80 10 10.

Almedic informuje, że zakończenie adaptacji i remontu lokalu planuje się na połowę września. Oprócz tego przed wejściem pojawi się skrzynka podawcza na wnioski o recepty/skierowania. Wewnątrz będzie wisieć pojemnik, do którego można wrzucać wypełnione "Ankiety satysfakcji pacjenta”. W ten sposób będzie można zgłaszać uwagi i sugestie, które pozwolą ulepszyć pracę przychodni.

Informacje w sprawie usług na NFZ i płatnych załączone są w grafice.

fot. Almedic

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do