
Od września wprowadzone zostały nowe zasady przyjmowania interesantów w ramach tzw. dyżuru burmistrza
Burmistrz oraz jego Zastępcy będą przyjmować mieszkańców w każdy wtorek w godz. 12.00–16.00.
Na spotkanie należy wcześniej umówić się telefonicznie w sekretariacie Urzędu pod nr telefonu 52 33 32 323, osobiście lub poprzez e-mail: [email protected]
Każdy z Burmistrzów odpowiada za określone obszary działalności Gminy. W zależności od rodzaju sprawy rekomendujemy kontakt z osobą nadzorującą dany zakres. Zachęcamy także do wcześniejszego kontaktu z Pracownikiem odpowiedniego wydziału lub referatu – często pozwala to szybciej i sprawniej zakończyć sprawę.
Podział kompetencji:
Krzysztof Kułakowski – Burmistrz Świecia
Sławomir Siemaszko – I Zastępca Burmistrza
Marta Karolczak – II Zastępca Burmistrza
Dodatkowo przypominamy, że od września w każdy czwartek w godz. 12.00–15.30 nie będzie możliwości osobistego załatwiania spraw w wydziałach Urzędu. Ten czas przeznaczony będzie na prace biurowe związane z przygotowywaniem dokumentacji, co jest niezbędne do sprawnej obsługi Mieszkańców w pozostałe dni tygodnia. Godziny pracy kasy, nie ulegają zmianie.
źródło: swiecie.eu
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie