Reklama

Nowa organizacja pracy Urzędu Miejskiego w Świeciu. Szczegóły

Od września wprowadzone zostały nowe zasady przyjmowania interesantów w ramach tzw. dyżuru burmistrza

Burmistrz oraz jego Zastępcy będą przyjmować mieszkańców w każdy wtorek w godz. 12.00–16.00.
Na spotkanie należy wcześniej umówić się telefonicznie w sekretariacie Urzędu pod nr telefonu 52 33 32 323, osobiście lub poprzez e-mail: [email protected]

Każdy z Burmistrzów odpowiada za określone obszary działalności Gminy. W zależności od rodzaju sprawy rekomendujemy kontakt z osobą nadzorującą dany zakres. Zachęcamy także do wcześniejszego kontaktu z Pracownikiem odpowiedniego wydziału lub referatu – często pozwala to szybciej i sprawniej zakończyć sprawę.

Podział kompetencji:

Krzysztof Kułakowski – Burmistrz Świecia

  • bezpieczeństwo publiczne, nadzór nad Strażą Miejską,
  • zarządzanie kryzysowe, ochrona ludności, OSP,
  • gospodarka mieszkaniowa, nadzór nad Referatem Mieszkaniowym,
  • oświata – szkoły podstawowe, przedszkola, żłobki,
  • kultura i sport – nadzór nad Centrum Kultury oraz Centrum Sportu i Rekreacji,
  • czytelnictwo – nadzór nad pracą Miejskiej Biblioteki Publicznej.

Sławomir Siemaszko – I Zastępca Burmistrza

  • inwestycje gminne, nadzór nad pracą Wydziału Inwestycyjnego,
  • planowanie przestrzenne, dotacje na wymianę źródeł ciepła,
  • tereny inwestycyjne i gospodarka majątkiem gminy,
  • nadzór nad pracą Wydziału Budownictwa, Architektury, Geodezji i Gospodarki Gruntami,
  • profilaktyka – Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  • pomoc społeczna – działalność Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami – Ośrodek Integracji i Rehabilitacji, Środowiskowy Dom Samopomocy.

Marta Karolczak – II Zastępca Burmistrza

  • rolnictwo, ochrona środowiska, przestrzeń publiczna, decyzje środowiskowe,
  • bieżące utrzymanie dróg, ścieżek rowerowych, chodników, oświetlenie, transport publiczny,
  • gospodarka odpadami i wodno-ściekowa, mała retencja,
  • promocja gminy i współpraca zagraniczna,
  • sprawy Urzędu Stanu Cywilnego,
  • zdrowie i nadzór nad Miejsko-Gminną Przychodnią.

Dodatkowo przypominamy, że od września w każdy czwartek w godz. 12.00–15.30 nie będzie możliwości osobistego załatwiania spraw w wydziałach Urzędu. Ten czas przeznaczony będzie na prace biurowe związane z przygotowywaniem dokumentacji, co jest niezbędne do sprawnej obsługi Mieszkańców w pozostałe dni tygodnia. Godziny pracy kasy, nie ulegają zmianie.

źródło: swiecie.eu

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do