
Polacy interesują się sportem – chętnie wspierają swoich ulubionych zawodników oraz kluby przed telewizorem, czytają o sporcie w prasie i Internecie, a także kibicują na żywo na stadionach i w halach. Tego typu pasje naszych rodaków zauważają firmy z szeroko pojętej branży sportowej, oferując im różnego rodzaju bonusy.
Z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia wynika, że najpopularniejszym sportem w Polsce jest piłka nożna. Interesujemy się również skokami narciarskimi, siatkówką, boksem oraz sportami walki. Z kolei według raportu biura reklamy TVP, najchętniej oglądane w telewizji są piłka nożna i skoki narciarskie. – Kolejne w rankingu popularności są siatkówka (52%), igrzyska olimpijskie (49%) i piłka ręczna (40%). Wyścigi Formuły1 śledzi 27% badanych osób – informował portal media2.pl, prezentujący wyniki raportu.
Promocje, kody i bonusy dla kibiców
Różnego rodzaju promocje, oferty specjalne oraz bonusy dla kibiców regularnie przygotowują firmy z wielu branż – zarówno związanych ze sportem, jak i np. zaangażowanych sponsorsko we wspieranie klubów czy zawodników. I tak jakiś czas temu firma Orange, ówczesny sponsor reprezentacji Polski piłki nożnej, w dniu rozgrywania przez kadrę spotkań oferowała swoim klientom bonus w postaci dodatkowych GB na transfer danych. Liczba GB zależała od goli strzelonych przez reprezentację, ale do promocji trzeba było się zgłosić poprzez wysłanie odpowiedniego SMS-a.
Siatkarski zespół AZS-u Politechniki Warszawskiej jakiś czas temu wprowadził dla swoich fanów tzw. Karty Kibica (taką promocję z kartą kibica prowadzi LVBET) – ich posiadanie dawało dostęp do wielu promocji i ofert specjalnych. Jednym z bonusów dla kibiców AZS-u był np. darmowy bilet na mecz koszykarzy Politechniki Warszawskiej. Z kolei Jagiellonia Białystok przygotowała dla swoich fanów program lojalnościowy – punkty zebrane za zakup karnetów, biletów i gadżetów można wymieniać na korzystne rabaty, bonusy oraz pamiątki klubowe.
Bonusy dla kibiców – i to przeróżnych dyscyplin – mają stale w swojej ofercie legalni bukmacherzy. Przykłady? Fani piłkarskiego Widzewa Łódź posiadający karnet na mecze w sezonie 2018/2019, którzy wysłali jego zdjęcie na adres bukmachera LVBET, otrzymywali od operatora specjalny bonus powitalny – dodatkowe 50 zł na typowanie wyników. Firma bukmacherska eTOTO przygotowała dla kibiców tzw. bonus weekendowy. Wystarczy postawić w weekend co najmniej trzy zakłady, każdy za minimum 50 zł – niezależnie od ich wyniku, bukmacher dodaje na konto gracza 50 zł w środkach bonusowych.
Rynek zastanawia się jaką promocję przygotuje Betclic Zakłady Bukmacherskie dla kibiców siatkówki – od 2019 jest głównym sponsorem Polskiej Reprezentacji Siatkówki. Na razie bonus Betclic z kodem promocyjnym (tu do zapoznania jak wygląda rejestracja) jest dostępny dla wszystkich kibiców sportowych, ale gracze mają nadzieję na szybki powrót Cashback200 i darmowego freebetu bez depozytu.
Każdy legalny bukmacher ma w ofercie także bonus na start, czyli rodzaj premii przyznawanej nowemu graczowi za założenie u niego konta. Jako przykład można tu podać bonus na start w Fortunie, który ze specjalnym kodem promocyjnym pozwala zyskać nawet 1140 zł - jest to podwojenie pierwszego depozytu do 1000 zł (wpłacasz 1000 zł, drugie 1000 zł dostajesz od bukmachera), darmowy zakład bukmacherski 20 zł oraz zakład bez ryzyka 120 zł (jeśli okaże się nietrafiony, buk zwraca stawkę za kupon).
Jak widać, kibice mogą wybierać spośród wielu różnych bonusów przygotowanych specjalnie dla nich – nie można też zapominać np. o kodach promocyjnych i rabatowych umożliwiających tańsze zakupy w sklepach ze sprzętem sportowym, oficjalnych sklepach klubów sportowych, a także serwisach sprzedających bilety na wydarzenia sportowe. Warto więc uważnie przeglądać dostępne oferty i wybierać te najbardziej atrakcyjne!
Materiał powstał we współpracy z firmą Betclic Zakłady Bukmacherskie
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
No proszę a Lotto nic - też mogliby dać cashback hahahaha -)