
W Urzędzie Gminy w Bukowcu można składać wnioski na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest. Warunkiem udzielenia wnioskodawcy dofinansowania jest złożenie wniosku wraz z załącznikami. Dokumenty będą przyjmowane w biurze obsługi klienta urzędu gminy (ul. Dr Ceynowy 14)
- Przypominamy, że środki nie mogą być przeznaczone na wykonanie nowych pokryć dachowych, natomiast dofinansowanie obejmuje koszty: demontażu płyt azbestowych, przewiezienia azbestu z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz samego unieszkodliwienia- mówi wójt Adam Licznerski.- Prace związane z ww. zadaniem prowadzone będą przez firmę wskazaną przez gminę- dodał.
Druk wniosku i załączników można pobrać osobiście w urzędzie lub ze strony internetowej gminy- www.bukowiec.pl (Aktualności). Wypełnione wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do 3 lutego 2023 roku osobiście w siedzibie urzędu gminy lub w formie dokumentu elektronicznego. Pismo i załączniki wnoszone w formie dokumentu elektronicznego powinny zostać podpisane przez stronę albo jej przedstawiciela ustawowego lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo za pomocą profilu zaufanego. Więcej informacji udziela pracownik urzędu gminy Piotr Swakowski, tel. 523309310 (pok. nr 12). Gmina zaprasza wszystkich chętnych do skorzystania z tej oferty.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie