
Pani Ewelina stara się dbać o swój biznes, przy zachowaniu odpowiednich środków ochrony. Przez koronawirusa trochę się zmieniło
Pani Ewelina jest właścicielką kwiaciarni Frezja w Świeciu. Obsługa klientów to jej główne zajęcie, jednak od pewnego czasu jej praca wygląda trochę inaczej.
Ze względów bezpieczeństwa w związku z koronawirusem pani Ewelina postanowiła wyjść naprzeciw swoim klientom i zaproponowała dowóz zamówień do domu. - Już wcześniej mieliśmy w ofercie taką usługę, jednak od niedawna jest ona najlepszą opcją. Nasze działania są podyktowane tym, aby dostosować się do zaleceń, a więc przede wszystkim pozostać w domu – opowiada.
Aby złożyć zamówienie wystarczy zadzwonić do kwiaciarni i ustalić szczegóły. Przed dostarczeniem można poprosić o przesłanie zdjęcia bukietu czy stroika do ostatecznej akceptacji. Zalecana jest płatność przelewem, jednak akceptowalna jest także gotówka.
Właścicielka kwiaciarni wyznaje, że ta inicjatywa cieszy się sporym zainteresowaniem. - Jest to świetny pomysł, aby umilić komuś dzień. Mój mąż czasami zawozi bukiety i relacjonuje mi jakie emocje towarzyszyły obdarowanej osobie. Ludzie są bardzo zaskoczeni i bardzo szczęśliwi – tym bardziej teraz, kiedy nie ma zbyt wielu powodów do radości – wyznaje.
Takie rozwiązanie wpisuje się w wytyczne dotyczące unikania kontaktu z innymi osobami. - Uważam, że jest to bezpieczne rozwiązanie. Podczas dowozu stosujemy środki ostrożności – mamy rękawiczki, używamy środków dezynfekujących. Obecna sytuacja wymusza na nas pewne zmiany. Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy– wyznaje.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie