
O każdym dachu z eternitu muszą wiedzieć urzędnicy. Jeśli chcemy wymieniać pokrycie dachu warto najpierw podpytać o zasady przyznawania dofinansowania
Burmistrz Świecia przypomina, że wszyscy właściciele budynków, na których są wykorzystane elementy z azbestu muszą poinformować o tym urzędników do 31 stycznia. Osoby prywatne muszą taką informacje za rok poprzedni złożyć burmistrzowi Świecia, a firmy i podmioty gospodarcze marszałkowi województwa kujawsko-pomorskiego. W świeckim magistracie można liczyć na pomoc urzędnika w wypełnieniu koniecznych druków. Informacji i pomocy udziela Sylwia Śliwińska osobiście w urzędzie lub pod nr tel. 52 33 32 348. Można takie oświadczenie złożyć także drogą elektroniczną na adres [email protected]
Dodatkowo przypominamy, że gmina Świecie na bieżąco udziela dotacji na usuwanie azbestu. Na wymianę dachu na altanach działkowych można pozyskać 1 tys. zł, na budynkach gospodarczych do 1,5 tys. zł, a na budynkach inwentarskich i mieszkalnych do 3 tys. zł. O dotacje i zasady ich przyznawania można pytać Magdalenę Arczyńską pod nr tel. 52 333 23 19. Niebawem obowiązywać będą nowe zasady dofinansowania do utylizacji azbestu. Przed przystąpieniem do prac konieczne będzie m.in. zawarcie umowy z gminą.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie