
Zakład Usług Komunalnych w Świeciu poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Księgowości i Administracji
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in. prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń podatkowych firmy, przygotowywanie i kontrola dokumentacji księgowej i finansowej, przygotowywanie deklaracji podatkowych, nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, obsługa administracyjna biura, w tym prowadzenie korespondencji, organizowanie spotkań i zarządzanie terminarzem.
Osoba musi posiadać wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne. Ponadto wymagane jest minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: [email protected] lub składanie aplikacji bezpośrednio w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Świeciu, ul. Ciepła 4.
fot. ilustracyjne
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie