
Jakie meble są potrzebne strażakom, skoro jedna firma wyceniła je na 100 tys. zł, a inna na 1,1 mln zł?
Zawodowi strażacy jeszcze w tym roku zamierzają przeprowadzić się do nowej komendy, wybudowanej w sąsiedztwie szpitala. Po deklaracji rządu o przekazaniu kwoty potrzebnej na dokończenie inwestycji i wyposażeniu budynku od razu zabrali się do pracy i ogłosili przetargi. Pierwszy na dokończenie prac budowlanych. 30 czerwca podpisano umowę z wykonawcą firmą Prof-Bud Jarosław Bąk. We wrześniu ogłoszono przetarg na wyposażenie: dostawę mebli biurowych i szaf metalowych BHP. Zaplanowano na to wydatki w wysokości 409 tys. zł. Zamówienie zostało przygotowano bardzo solidnie. Jest dokładny opis każdej z szaf i materiałów z jakich powinna być wykonana oraz poglądowe zdjęcie. Mimo to rozbieżność cenowa pięciu ofert złożonych w przetargu jest ogromna. Najniższa wycena przygotowana przez Przedsiębiorstwo Zormet z Lubiechowa opiewa na kwotę 100 tys. zł, najwyższa firmy Tronus Polska sp.z o.o. ma wartość 1,1 mln zl. Są też wartości średnie, zbliżone do kwoty 400 tys. zł. - Jeden z oferentów złożył propozycję dostarczenia tylko części mebli, dlatego jego oferta nie spełnia wymagań - wyjaśnia Paweł Puchowski, oficer prasowy KP PSP w Świeciu.
Teraz strażacy mają wyzwanie, żeby zweryfikować oferty i wybrać najkorzystniejszą. Co ważne pod uwagę brana jest nie tylko cena, ale także gwarancja.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie