Reklama

Sprzęt komputerowy dla rodzin popegeerowskich. Informujemy o zasadach naboru w gminie Bukowiec

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji uruchomiło nabór wniosków na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników Państwowych Przedsiębiorstw Gospodarki Rolnej (zwanych dalej PPGR). Głównym celem programu „Granty PPGR” jest wyeliminowanie ograniczeń związanych z dostępem do komputera i internetu, które pojawiły się w czasie pandemii COVID-19 i związaną z nią nauką zdalną.

Ze wsparcia mogą skorzystać uczniowie uczęszczający do szkół podstawowych oraz szkół średnich, którzy:
1. zamieszkują Gminę, w których funkcjonowało niegdyś zlikwidowane Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej.
2. są członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym), który pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości objętej PPGR ale nie musi to być ta sama Gmina, w której mieszka dziecko.
3. nie otrzymali na własność lub w drodze użyczenia w 2020 oraz 2021 roku komputera stacjonarnego lub przenośnego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy (chyba, że nie są już w posiadaniu tego sprzętu).

Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami,
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego,
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym
w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.

Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest złożenie następujących dokumentów:
1. deklaracji udziału w programie;
2. oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność;
3. zgody na przetwarzanie danych osobowych;
4. wykazu - informacji o wyborze sprzętu;

Formularze powyższych dokumentów można pobrać ze strony www.bukowiec.pl

Złożenie dokumentów:
Komplet dokumentów należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Bukowiec (Biuro Obsługi Klienta) lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Bukowiec, ul. Dr Ceynowy 14, 86-122 Bukowiec, w terminie do dnia 27 października 2021 roku do godz. 15.30 (złożenie ww. dokumentów nie jest jednoznaczne z otrzymaniem wsparcia).

Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
W przypadku pytań, wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny z urzędem gminy w Bukowcu – p. Grzegorz Radtke (tel. 52 33 09 330) i p. Grzegorzem Gwizdała (tel. 52 33 09 319).

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do