Reklama

Koszmar pacjentów oddziału wewnętrznego szpitala w Świeciu

22/06/2018 11:53

Jak traktowani są pacjenci Nowego Szpitala w Świeciu? Oto porażające opowieści ludzi, których bliscy trafili na oddział wewnętrzny

Po artykule z 24 maja o traktowaniu pacjentów na oddziale płucnym Nowego Szpitala w Świeciu dostajemy listy od czytelników twierdzących, że opisane problemy nie należą do rzadkości w tej lecznicy i nie dotyczą tylko  jednego zespołu pielęgniarsko-lekarskiego. Dziś publikujemy dwie wypowiedzi zbierające kilka historii, z którymi spotkali się bliscy pacjentów z Nowego Szpitala.

Przez kilka dni nikt nie zajmował się moją mamą, szpital zgubił dowód

Pierwsza opowieść dotyczy pobytu 90-letniej kobiety na oddziale wewnętrznym w lutym tego roku. Córka nie mogła się pogodzić z traktowaniem, które spotkało jej starszą matkę.

- W lutym moja 90-letnia mama wylądowała na oddziale wewnętrznym. Miała migotanie przedsionków. Na SOR-ze nie udało się ustabilizować pracy serca. Lekarze stwierdzili, że musi trafić na oddział, gdzie będzie leżeć na sali intensywnej opieki kardiologicznej – opowiada czytelniczka. - Pytałam czy to konieczne. Mama jest po udarze, kontakt z nią jest utrudniony. W związku z tym bałam się czy personel szpitala będzie w stanie się nią odpowiednio zająć. Zapewniano mnie, że tak.  Okazało się, że mama trafiła na zwykłą salę. Przez kilka dni praktycznie się nią nie zajmowano. Nie przeprowadzano badań, nie dobierano leków. Zdecydowałam się wypisać mamę na własne żądanie. Przy wypisie zginął jej dowód osobisty. Został mi odesłany po tygodniu w zwykłej przesyłce pocztowej. To koszmar.

- Ale to nie jedyny problem. Mama wróciła z oddziału wewnętrznego kompletnie wykończona. Mam nadzieję, że w lutym trafiła tam ostatni raz. Drżę na myśl, gdyby sytuacja miała się powtórzyć. Nikomu nie życzę, żeby znalazł się na oddziale wewnętrznym Nowego Szpitala w Świeciu. Kolejny raz jej tam nie zostawię. Za bardzo kocham swoją matkę, żeby na to pozwolić – podsumowuje świecianka.

Szpital go wycieńczył, był w dobrej kondycji, wyszedł osłabiony

Drugi list również dotyczy oddziału wewnętrznego. - Mój ojciec leżał na wewnętrznym z powodu bólów woreczka żółciowego. Obiecano nam, że będzie operowany, zawieziony do Bydgoszczy, bo tam ktoś z zabiegu nowatorską metodą zrezygnował - rozpoczyna swoją opowieść pani Maria Kowalska. - Ojciec miał 96 lat. Był w dobrej kondycji. Doskwierał mu jedynie ten woreczek żółciowy. Miewał przez to ataki bólu. Był przez to trochę niecierpliwy, przeszkadzał, krzyczał. Taki wiek.

- Dostawał pieluchę i to było wszystko. W szpitalu od razu zrobiły się ogromne odleżyny. Przez to na operację się nie nadawał, był za bardzo osłabiony. Umrzeć nie chciał. Stanowczo powiedziałam wtedy, że zabieram ojca do domu - opowiada kobieta. - Podawałam mu odżywki w płynie zamiast jedzenia. Z odleżynami walczyłam i ładnie się zagoiły. Tata przeżył, ale było ciężko. Leżał w łóżku. W zasadzie ciągle spał. Dożył jeszcze 101 urodzin.

- Kto tego nie doświadczył nie ma w ogóle pojęcia o czym mowa. Dziwię się, że nikt się tym wcześniej nie zainteresował. Ksiądz tam chodzi regularnie.  Zainteresujcie się tym, co dzieje się w naszym szpitalu, jacy potrafią być lekarze – podsumowuje gorzko czytelniczka.

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-12-07 00:56:28

    Ortopedia tyle samo warta co wewnętrzny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kora - niezalogowany 2018-12-04 11:19:57

    Wychodzi na to ze tylko ortopedzio jest ok.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-29 21:13:20

    Jest to prawda jestem pielęgniarką ale tak jak traktuje się chorych to jest niewybaczalne winien jest lekarz przykład bierze z niego niższy personel i tak to działa jeżeli im tak źle to niech zmienią zawód po co się męczą nikt ich nie trzyma na siłę telewizja by się przydała aby pokazać ich wredne zachowanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamilla - niezalogowany 2018-11-28 22:25:06

    Na ginekologii też beznadzieja, miałam okazję być tam dwa dni i przeniosła się do Bydgoszczy bo potraktowali mnie jak kobyłe a nie jak kobietę dwa dni przed porodem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Xxxxx - niezalogowany 2018-11-28 21:26:16

    Sor jak nie przyjdziesz z glowa pod reka mozesz czekac 4 h na zwykle szycie jakies rany nacietej np od blachy w pracy bo jest na to czas tam maja na wszystko czas smiechy rozmowy miedzy pravownikami a pacjent w dupie a kazdy za swoja prace ma placone szkoda ze bez szacunku takiej pracy zal normalnie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A S - niezalogowany 2018-11-28 16:53:46

    SOR bez zarzutu, ginekologia i położnictwo również. Najgorzej potraktowani zostaliśmy na paliatywnym przez panią ordynator, personel pracował z oddaniem. Tata umierał, a pani lekarz na korytarzu, przy wszystkich, bez pardonu informowała niezbyt mile o stanie zdrowia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cecylia - niezalogowany 2018-11-28 16:22:13

    w przeciągu 10 mieśięcy musiałam skorzystać z pomocy świeckiego soru jestem bardzo zadowolona zpracy pielęgniarek i lekarzy podeszli do sprawy profesjonalnie i życzliwie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marta - niezalogowany 2018-11-28 13:44:05

    To prawda nie kazdy oddzial tego szpitala jest idealny i tez opieka wymaga wiele do czynienia rodzilam w Swieciu dwojkie dzieci jestem bardzo zadowolona z opieki moj Tato lezal na neurologii po kazdym udarze a mnial ich az cztery I za kazdym razem udalo Im sie Go urstowac opiekie mnial super I zyje do dzis. A nie stety Moj Tesciu poszedl tylko na rytunowe badania I Co po kilku dniach dowiedzielismy sie za z plucnego przeniesi go na paliatywny Masakra!!!!!! A poszedl tylko na badania!!!! ? Nie stety po dwoch tyg Tesciu zmarl nie mnial Tam zadnej opieki zupelnie nic. A najgorsze jest to ze do szpitala szedl na wlasnych nogach czul sie super mnielismy z nim kontakt poprostu byl sprawnym czlowiekiem!! ? Jest to naprawde przykre jak Tam sa traktowani ludzie!!!! ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mateusz - niezalogowany 2018-11-28 13:08:23

    na ortopedi troswka chyba w innym szpitalu pracowales lezalem nie polecam banda idiotow tam robi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2018-11-28 12:30:58

    Ten szpital powinien przejść reorganizacji. Najpierw personelu ale to całego personelu administracji. Potem medycznego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-28 12:11:02

    Miałam termin porodu na 30czerwca zaczeły sie bóle pojechałam do szpitala a oni do mnie ze jestem zatruta i na zakazny mnie wzieli a po 3godzinach spowrotem karetką na porodówke bo zaczełam rodzic tego szpitals nikomu nie polecam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka Chełmna - niezalogowany 2018-11-28 11:06:32

    Moja 88 letnia babcia leżała na neurologii i opiekę miała wspaniałą. Trafiła w ciężkim stanie lekarze postawili ją na nogi. Byłam bardzo zdziwiona że tak troskliwie zajmowali się babcią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacjent - niezalogowany 2018-11-28 09:52:48

    Co do ortopedii, to się zgadzam. Leżałem na przełomie kwietnia i maja ubiegłego roku. 80% personelu miła, uśmiechnięta i "przyjaźnie" nastawiona do pacjenta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ona - niezalogowany 2018-11-27 23:00:51

    Do szpitala w CSW się wchodzi ale wychodzi w worku... Nie od dzisiaj wiadomo że to umierania... Co do personelu to faktycznie nie mili... Sor bez komentarza... Co do starszych osób które po wizycie w szpitalu nagle nie kontaktuja to prawda... Nie wiem co tam się dzieje ale to jest jakieś nie porozumienie... Grunt strajkowac i brać kasę... Pytanie za co?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kris - niezalogowany 2018-11-27 22:20:01

    wykształcenie nauczyciel, trzeba mieć studia aby być takim idiotą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2018-11-27 22:06:31

    Jakieś 10 miesięcy temu byłam na oddziale wewnętrznym na dwiedzinach u babci. Na sali leżała około 90letnia staruszka, która bardzo cichym głosem wręcz błagała o wodę. Chciałam jej podać wodę ale nie miała kubka na stoliczku, w tym momencie weszła pielęgniarka którą poprosiłam aby podała wodę kobiecinie i usłyszałam " proszę się nie martwić, ona tak cały czas " aż mnie zatkało! Do tej pory żałuję, że inaczej nie zaragowałam i nie zgłosiłem tego skandalicznego zachowania "siostry " . To one są dla pacjentów, a nie pacjenci dla nich......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-27 20:47:21

    To jest koszmar od tego oni sa zeby sie pacjentem zająć ja mieszkam w Niemczech i jak patrzę jak lekarze sie zajmują sie ludzmi z usmiechem na twarzy to az mi w styd ze tu tak nie ma moze burmistrz nowy zrobi z tym porządek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-27 20:21:50

    Temat dla UWAGI !! ...Okropni ludzie :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-11-27 19:07:14

    Dokładnie, porodowka masakra, źle zszyte krocze i przez to transfuzja. A potem kolejne szycie żeby poprawić błędy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosc - niezalogowany 2018-11-27 17:26:10

    Niemam dobrego zdania o tym szpitalu. Moj tata byl po udarze lezal w szpitalu mylił fakty niewiedział gdzie jest a personel widząc ze nie współpracuje to go wysłali na osobną sale gdzie tylko spał jak moja mama go odwiedzala to piguły od razu lecialy zmienic kroplówke lub pieluche. Po tygodniu zmarł. Pojechalismy odebrac ubrania i po papiery. A na koniec pani ordynator stwierdzila ze tata chcial umrzec. To ze byl po udarze i nie byl kontaktowy nie znaczy ze tego chcial.niewiem czemu pani tak to stwierdzila.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-27 15:03:08

    Porodówka wcale nie ma dobrej opieki z położeniem posladkowym uslyszalam że trzeba sie umawiac na cesarke a nie przyjezdzac jak poród się zaczął

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-26 21:26:43

    To samo można powiedzieć o płucnym !!! Moja babcia została tam przyjęta w miarę kontaktowała a z dnia na dzień nie było z nią kontaktu , zrobili z niej pośmiewisko bo gola lezela na łóżku (nie wiem może jakieś badania miała) ale to nie tłumaczy że mogli ją ubrać albo chociaż okryć. Bardzo nie miłe pielęgniarki. Na wypisie zapalenie oskrzeli a ja się pytam czemu ona nie kontaktowała i nawet nie kojarzyła że ktoś ją odwiedzał. Po awanturze w szpitalu że ona ma coś podawane że tak się zachowuje nagle na drugi dzień można było z nią normalnie porozmawiać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anonimowo - niezalogowany 2018-07-01 20:08:36

    to się nazywa odwrócenie rytmu dobowego. Mogą zachowywać się tak dzieci i ludzie strasi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2018-07-01 19:59:35

    a gdzie moje poprzednie dwa komentarze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2018-07-01 19:58:48

    rozumiem że pozytywne komentarze są zaraz usuwane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2018-07-01 19:56:22

    Rozumiem że nie możliwe są tu jakiekolwiek pozytywne opinie, nagonka jest tak duża, że jakakolwiek próba napisania dobrej opinii zaraz jest komentowana jako wpis personelu. Nie wiem dokąd to ma prowadzić. Widzę jak te Panie pracują i jestem pełna podziwu dla poświęcenia ale niestety widzę że Świecianie nie doceniają tego co mają. Niech się pielęgniarki zwolnią całkowicie i zamkną szpital. Tylko w nim pracują pielęgniarki z innych szpitali z sąsiednich miast i co tam pracują dobrze. No cóż znajdą pracę w innym szpitalu a pacjenci zostaną bez opieki no będą przebywać we wspaniałych okolicznych szpitalach, gdzie opiekować się będą te same pielęgniarki bo tam przecież pracują. Pozdrawiam. Ps. nie jestem pracownikiem służby zdrowia. A pielęgniarek już nie ma.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-07-01 19:45:54

    Jakim prawem dziewczyno używasz takich słów. Pyskiem?. Nie jestem pielęgniarką ale nauczycielem i nie wiem jaką szkołę ty mogłaś ewentualnie skończyć z tym słownictwem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacjentka - niezalogowany 2018-06-28 19:41:17

    Rodziłam w Swieciu. Miałam cesarkę na cito bardzo dobrze mnie zszyli i opieka po porodzie na 6. I jakoś nie miałam znajomosci.. Panie położne bardzo się interesowały i same brały Córkę żebym ja mogła odpocząć. Bardzo życzliwe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosc - niezalogowany 2018-06-27 23:00:45

    To co sie tam dzieje to jest masakra moja zdrowa Mame 42letnia zle leczyli na serce i stan sie pogorszył kpina . zamknijcie ten szpital przez nich tylko ludzie umieraja .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-06-27 21:10:32

    Byłem w takie samej sytuacji, też lekarz Poz odsyłał mnie do domu,a to był ostry wyrostek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Xxx - niezalogowany 2018-06-27 19:46:56

    Pozdrawiamy panią pielęgniarkę oby lepsza płaca była

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-06-27 17:35:55

    Nie życzę nikomu zeby trafił do tego pseudo szpitala! Mój dziadek tam leżał oni nic nie robili doprowadzili do takiego stanu ze musiał trafić do szpitala w Grudziądzu tam po kilku dniach trochę się poprawiło, trafił znowu do Świecia i tam zmarł ! Nie życzę nikomu, a te pielegniareczki niech się wstydzą za swoje podejście z pyskiem do pacjentów !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anna - niezalogowany 2018-06-27 17:18:50

    tak też traktują ludzi na neurologii, wewnętrznym i płucnym

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Córka - niezalogowany 2018-06-26 18:11:22

    mistrzu,dziwnym by było, gdyby wypowiedziała się mama,która już nie żyje- zresztą starsi ludzie nigdy nie mówili o tym głośno,tylko uciszano wszystko,aby nie narazić się lekarzowi- traktowali ich jak bożyszcze, mieli nadzieję i pewność,że jak jest w szpitalu to tam jest bezpieczny i może liczyć na pomoc, niestety do samego końca się mylili. Odnośnie innych szpitali: w Grudziądzu mamę już raz wcześniej odratowano po świeckim szpitalu - dla mnie szpital bez porównania: personel i lekarze- traktują chorego jak człowieka. Personel też nie za bogaty-ale jako rodzina można pomóc przy chorej mamie i odciążyć ich choćby cały dzień za uratowanie życia i traktowanie rodzica jako człowieka , nie jako rocznik!! Wszyscy już niedługo będziemy w tym wieku. Chorą nie interesują braki personelu- idzie z nadzieją,że wróci podleczony do domu , a nie.... Nie liczy się ilość, lecz jakość- może być jedna lekarka-lecz z powołania- każdy zrozumie. W tym szpitalu co chwilę coś nowego -piszą w prasie, mam takie złudzenie,że więcej jest maszyn niż dobrych lekarzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    magda - niezalogowany 2018-06-26 10:47:50

    bo tam nie ma dobrych lekarzy ani do tego personelu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PACJENT - niezalogowany 2018-06-26 09:50:30

    Wszystko zależy od człowieka ... a niestety wyoalenie zawodowe dopada wszystkich... pielegniarki szczególnie i to niestety jest "choroba XXI" .a wewnetrzny ..... no cóż to nie oddział gdzie widać życie .... ale nie wszystkich należy wrzucac do jednego wora !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-25 20:38:12

    Umieral

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arkadiusz - niezalogowany 2018-06-25 09:31:10

    Wyp..... ten caly szpital chyba ze chcecie umierac to zapraszam mi tescia wykonczyli w tydzien artykul o plucnym byl..... naprawde proponuje powiekszyc prosektorium I nienazywac tego badziewia szpitalem gnoj I jak pisza Uwaga lub Interwencja.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi - niezalogowany 2018-06-25 09:12:31

    Bo rodzice sa w podeszlym wieku i nie uzywaja internetu albo juz nie zyja... czas i brak personelu to jedno, a uprzejmosc ze strony pielęgniarek i szacunek to drugie.. widze, ze personel zaczyna sie wypowiadac..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zenonek - niezalogowany 2018-06-25 01:44:08

    Dlaczego w szpitalu TV jest płatna skoro transmitowane są kanały z naziemnej TV otwartej dla wszystkich?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mistrz - niezalogowany 2018-06-24 23:22:42

    dziwne ze zawsze wypowiada.sie corka , syn a nie sam.pacjent :) ps o bydgoskich czy grudziadzkich szpitalach tez sa negatywy. nie ma miejsc idealnych. w wiekszisci to wina braku personelu jest za malo by moc sie zaopiekowac dokladnie chorym. to wina dyrekcji!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Boss - niezalogowany 2018-06-24 20:26:13

    Do TVN z tym Syfem !!!!! #tematdlauwagi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Eryk - niezalogowany 2018-06-24 20:20:33

    Wolałbym umrzeć w drodze do Bydgoszczy niż znalezc sie w tym szpitalu a tez jestem ze Świecia. Tam nie leczą ludzi tam ich uśmiercają , juz powiedzialem mojej żonie jezeli bede umierał to wszedzie nawet do lasu byle nie do Świeckiego szpitala !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Córka - niezalogowany 2018-06-24 14:21:38

    Tak, te wszystkie komentarze nie są wyssane z palca - to szczera prawda. Myślałam,że tylko ja zostałam tak potraktowana z moją mamą. Pani ordynator z wewnętrznego ,nie powinna być dopuszczona do osoby starszej -wrzeszcząc do pacjentki , zastraszając i oskarżając bliskich nie powinna pracować nawet przy zwierzętach. Zawsze zastanawiałam się dlaczego wszystkie starsze osoby przy całodniowym pobycie przy mamie śpią, aż przyszedł dzień, gdy z moją mamą straciliśmy całkowity kontakt- było nas więcej ,nie tylko z rodziny-widzieliśmy w jakim była stanie - p. ordynator zapewniała,że żadnych środków uspakajających nie otrzymała. Dopiero przy wypisie poproszona ,aby przepisać w razie czego jakiś środek na spanie- p, ordynator oświadczyła: państwa mama nic takiego nie dostanie , bo żle znosi takowe leki! Pisać , by można było długo i dużo.... Proszę , miejcie tylko na uwadze swoich starszych bliskich. Zastanawia mnie tylko jedno, jest tyle skarg na ten szpital, tyle żalu bliskich , którzy tam odeszli, dlaczego nie robi się żadnych statystyk o zgonach i wyleczeniach w tej lecznicy . Dlaczego nasi włodarze na to pozwalają, a NFZ dotuje taką placówkę- dać tym szpitalom, które faktycznie leczą. Sama nowa maszyna nic nie wnosi, jeśli najpierw dobrze się nie zrobi badania, które trzeba powtarzać gdzie indziej !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi - niezalogowany 2018-06-23 22:06:42

    Na porodowce jest dobra opieka? Dobry zart.. kobiety bywaja zle zszyte, ze potem tylko korekta plastyczna wchodzi w gre, a o opiece po porodzie i samym przebiegu porodu nie wspomne, chyba, ze sie ma znajomosci..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KASIA - niezalogowany 2018-06-23 21:21:02

    Pamiętam jak mój mężczyzna 3 lata temu miał wypadek na paralotni-spadł z 30 m. Zawieziono go właśnie do świecia do szpitala. Leżał kilka godzin na Izbie Przyjęć w kolejce. Trafił na oddziale chirurgii gdzie praktycznie był osobą leżącą oczekującą na rezonans bo zdjęcia z dnia wypadku były niewyraźne, nastepnego dnia mial przyjechac serwis żeby naprawić sprzet i wowczas po raz drugi wykonano badanie. W dniu przyjecia stwierdzono 2 kręgi polamane co ostatecznie po2 dniach okazało się ze miał 5 kręgów połamanych. MASAKRA!!!!! do tego nieuprzejmi na oddziale, przezył tam katorgę!!!! Z DALA OD TEGO CHOLERNEGO SZPITALA JESLI MOZNA TO MIEJSCE TAK NAZWAĆ!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia - niezalogowany 2018-06-23 20:38:47

    Zgadzam się z Panią

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2018-06-23 20:06:49

    Tak, rodzilem razem z żona, pisalismy wspolnie ten komentarz, moj blad, zacytowalem zone..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ona - niezalogowany 2018-06-23 16:44:42

    Mówisz Tomku, że rodziłaś? ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ona - niezalogowany 2018-06-23 16:43:32

    Weź Ty się w głowę puknij !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-23 13:58:37

    Moja mama trafiła do świeca z świata z zakrzepicą płócną ledwo żyła. Trafiła do szpitala o godzinie 7.30 tata informował panie zizby przyjęć że jest coraz gorzej mama z chwili na chwilę tracił coraz więcej powietrza o go 11 trafiła do izby przyjęć gdzie zadania z tych pań się nie zainteresowała mimo informowania lekarz który przyszedł stwierdził że nie ma ratunku w tym szpitalu dla mam i poinformował że ma sobie szukać szpitala, taki lekarz powinien być zwolniony i opoblikowany w mediach tam jest chołota a nie lekarze z powołania mama trafiła do Grudziądza. I tam lekarze dołożyli wszelkich starań i jest wszytko dobrze. A siostry teściowa. W świeckim szpitalu niestety z dnia na dzień było gorzej trafiła do Grudziądza. Gdzie tak że lekarze lekarze zrobili bardzo dużo kobieta odzyskała świadomość kontaktowała było ok wróciła do świecie. Za kilka dni zmarła. Gdzie nikt z lekarzy nie powiadomił a ordynator oddziału. Gdzie przebywała zaczol obrażać w obecności Derekcji szwagra. I byka bardzo nie miała ja proponuję to naglosnic w uwadze. Niech cały świat zobaczy jak trakuja. Chorych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolanta - niezalogowany 2018-06-23 11:32:14

    Ja na sama mysl Swiecie szpital dreszcze. I strach ..tam sie czas zatrzymal.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lol - niezalogowany 2018-06-23 11:01:37

    Z wszystkimi opiniami o tym oddziale sie zgadzam w 100 % . Leżałam tam w zeszłym roku i już od drugiego dnia myślałam że wyjdę z tego oddziału bardziej chora niż tam trafiłam, i wcale nie mam na myśli opieki medycznej nade mną bo mną sie nie zajmowano przez pierwsze cztery dni tzn. drugiego dnia miałam tylko usg jamy brzusznej i codziennie rano tabletki . Dopiero piątego dnia czyli w poniedziałek przyszła pani ordynator i zleciła holtera i echo serca . No ale nie o mnie chciałam tu pisać tylko o tych biednych starszych pacjentach które są na łasce tych pielęgniarek. Przez to co tam widziałam to stwierdziłam żeby tylko tam nie trafić na starość no chyba że sie zmieni cały personel. Po pierwsze tym pacjentom którzy mają problem z poruszaniem chowie sie dzwonek za łóżko tak żeby nie dosiegnął i nie dzwonił bo za często by pielęgniarki musiały sie fatygowac i podać wody lub przewrócić na drugi bok. Do mnie na salę trafiła popołudniu starsza pani, zacewnikowali ją i podnieśli barierke w łóżku zeby nie wyszła, później dostała kolację ale niestety nikt sie nie zainteresował że sama sie nie naje . Efekt był taki że pani późnym wieczorem zapadła w śpiączkę cukrzycową i wtedy dopiero zaczęła sie latanina i panika przy tej pani. Albo jeszcze napiszę o tym jak wpadły jednego ranka na naszą sale dwie młode panie które myją i przebierają pacjentów , rozebraly do naga dwie pacjentki , postawiły na krzesełkach miski z wodą rzuciły hasło " myć się " i wyszły. Jedna z tych pań po udarze druga też z problemami ruchowymi zacewnikowana i miały sie myć same ??? Szok. Rozebrane do naga a okna i drzwi pootwierane na całym oddziale, przeciąg niesamowity że głowę chciało urwać ale co je to obchodzi. Panie salowe które sprzątają i rozdają posiłki też ciągle naburmuszone , opryskliwe i niezadowolone z wszystkiego. Tak sobie myślę że skoro pani ordynator ma wszystko gleboko w d.... i też do najmilszych nie należy to co tu wymagać od jej calego personelu. Oczywiście jest tam kilka pielegniarek ( z dwie, trzy) które można chwalić bez końca z podejściem do pacjenta jak sie należy ale to są wyjątki. Czy dyrekcja szpitala dostrzeże w końcu ten problem ? Wątpię. Dodam tylko że niedawno była na tym oddziale moja szwagierka i z jej relacji wiem że nic sie nie zmieniło. Dopóki nie zmieni podejścia pani ordynator lub nie wymienia jej to tak tam będzie. Cały personel powinien pojechać do Torunia np. na oddzial neurologiczny do pani dr.Derc i zobaczyc jak sie powinno obchodzić z pacjentem lub sie po prostu zwolnić i ustąpić miejsca tym którzy naprawdę czują powołanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Basia - niezalogowany 2018-06-23 09:43:52

    Nie popieram Pani opinii o oddziale paliatywnym !!!!!!. Moja pozytywna opinia oparta jest na bardzo świeżym doświadczeniu. Mój mąż, który leżał tam dwa tygodnie był codziennie myty, golony i przebierany łącznie z pościelą. Panie pielęgniarki z wielkim poświęceniem zajmują się pacjentami a praca ich jest bardzo ciężka a jak płatna to możemy się tylko domyślać / bardzo słabo/. Ja mogę tylko im bardzo gorąco podziękować za ich oddanie. Jedynie co mogę napisać to to, że Pani ordynator nie jest miła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewka - niezalogowany 2018-06-23 08:47:07

    Odział paliatywny tragedia!!!! Nie oddawajcie tam swoich bliskich zero szacunku do chorego i rodziny:(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2018-06-23 07:15:02

    Nigdy juz nikt z mojej rodziny nie trafi do tego szpitala...oddział chirurgii to jakis horror. Porodowka to samo...raz tam rodzilam i nigdy wiecej. Pacjent lezy, warunki sa koszmarne, jest traktowany bez szacunku, personel opryskliwy, ciagle z pretensjami, gdy sie o cos prosi. Pacjent chwilami nie kontaktuje, a personel ma prawo krzyczec, bo przeciez Pan podpisał, to co sie Pan pyta co to jest... lekarze nie licza sie z pacjentem, potrafią powiedziec, ze zawsze sie mozna przeciez wypisac... niektore pielegniarki mile, ale to pojedyncze przyklady i jeden lekarz w oddziału, ktory rozumie chorego, obawy rodziny, potrafi sam na biezaco mowic rodzinie jak przebiega leczenie i sie interesuje jak sie pacjent czuje... kroplowki puste po kilka h, pacjent moze lezec tak, ze spadnie z lozka, gdyby rodzina akurat nie przyszla. Brak informacji jakie leki sa podawane, brak odstawiania lekow przez pielegniarki, gdy lekarz wydaje takie zlecenie... totalna samowolka, pacjent leży, nawet pic nie dadza, ani nie nakarmia, gdy np pacjent mial udar i ma problem z samodzielnym jedzeniem, bo przecież moze sam, tylko wymysla... gdyby nie rodzina to pacjent by lezal bez jedzenia, bez picia, z podartym pampersem praktycznie nago, gdy pacjent nie kontaktuje, to nie podejmuja prob podania tabletek, tylko zostawiaja, ewentualnie wpisza, ze odmowil ich przyjęcia zeby miec z głowy, przecież lepiej rano schowac kieliszek z tabletkami w szuflade szafki i rodzina jak bedzie za pol doby to najwyzej poda... za to jeden z lekarzy to dawno powinien byl zmienic zawod...to jest nie do pomyślenia jak mozna sie odnosic do pacjenta i Jego rodziny, pan K....t to czlowiek bez uczuc, zimny jak lod, bezczelny i hamski, ktory potrafi odpowiedziec, ze cos sie obroci przeciwko pacjentowi, nie jest alfa i omega, gdy rodzina pyta o rokowania, pacjent ma zaniki swiadomosci, wiec nie wspolpracuje, a zeby sie czegokolwiek dowiedziec to trzeba za doktorem chodzic i dopytywac, bo sam nic nie powie od siebie...o reszcie bezczelnych wypowiedzi tego lekarza nie wspomne...uwaza sie chyba za czlowieka, ktoremu wszystko wolno, ma prawo sie obrazac i wygadywac do pacjenta slowa, ktorych lekarzowi poprostu wypowiadac nie wypada, zachowanie tego lekarza nadaje sie do Sprawy dla reportera...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mimi - niezalogowany 2018-06-23 02:23:40

    To prawda co ludzie wypisują !! Na sor-ze pielęgniarki jakby pracowały za karę ,a lekarze jakby łaskę robili i pretensje że ktoś potrzebuje pomocy !!! To samo na oddziale wew. do południa to jeszcze zobaczysz panie co sprzątają i pielęgniarkę , już po południu to rzadkość ,a na nocce nie ma co mówić , dopiero o 6tej rano coś zaczyna się dziać .Szkoda nawet mówić na ten temat ,ten szpital to porażka !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zocha - niezalogowany 2018-06-22 23:38:50

    Ten szpital to istna porażka. Moja mama przez lekarzy i pielęgniarki w tym szpitalu straciła by życie. Dwa lata temu tam trafiła. I gdyby nie szpital wojskowy w Bydgoszczy już by nie żyła. A zaczęło się od tego że trafiła tam po przywiezieniu przez karetkę gdzie później trafiła na SOR. Została rzucona na łóżko dosłownie rzucona a gdy poprosiła kogoś o pomoc to pielęgniarka powiedziała że ma sobie sama radzić. Później gdy już sobie poradziła z ułożeniem na łóżku powiedziała do pielęgniarki że będzie wymiotować a ta ja olała i wql nie zwróciła na to uwagi, gdy już moja mama zwymiotowala to pielęgniarka na nią na krzyczała że przez nią będzie musiała teraz sprzątać i że jak ona tak może. Po paru badaniach stwierdzili że mojej mamie nic nie jest i wysłali ją do domu. A w papierach napisali że pacjentka symuluje chorobę i nic jej nie dolega. A tak naprawdę miala udar móżdżka gdzie zbierał się płyn rdzeniowo-mozgowy i rósł coraz bardziej a gdyby pękł to by umarła. Na szczęście tata pojechał z nią do Szpitala wojskowego w Bydgoszcz i tam ja uratowali. A szpital w Świeciu to totalne dno!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Roksana - niezalogowany 2018-06-22 22:49:43

    Kilka lat temu mój mąż trafiał tam kilka razy z powodu ostrego bólu brzucha. Za każdym razem dawano mu zastrzyk przeciwbólowy i wmawiano, że to pewnie kolka. Gdy pewnego dnia zaslabl w pracy bo bol był nie do zniesienia znowu tam trafił. Tym razem nie dał się zbyć i zażądał badań. Okazało się, że wylał mu wyrostek i była konieczna natychmiastowa operacja. Gdyby mąż nie zawalczyl wtedy o swoje, być może już by go nie było. ..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-06-22 22:23:37

    Mój brat był na tym oddziale ale po prostu nie chciałem wierzyć w co opowiada ( sądziłem ze wyolbrzymia ) teraz to się zmieniło. ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Były pacjent - niezalogowany 2018-06-22 21:09:04

    Ludzie! Od lat wiadomo, że w szpitalu w świeciu to nawet koni nikt by nie leczył, a co dopiero ludzi! Jest dosłownie kilka oddziałów porządnych, reszta do bani.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Naprawienia. - niezalogowany 2018-06-22 19:05:42

    To prawda SOR to najgorsze miejsce w szpitalu,personel tam pracuje za karę i wyrzywa się na pacjetach ja trafiłam po tym jak zemdlalam w domu z podejrzeniem zatrucia,byłam tylko 3 godz.a trwało to wieczność i diagnozą że 3dni i minie. Jak się okazało był to udar, gdzie przez dobę w innym szpitalu mnie ratowano przeszłam operację głowy i trzy miesiące przeleżalam w szpitalu w Bydgoszczy. Szpital w Świeciu -tragedia dla pacjentów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kasia - niezalogowany 2018-06-22 18:31:22

    Na paliatywnym wcale nie jest lepiej. Tam się dopiero dzieje....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosc - niezalogowany 2018-06-22 17:14:50

    Tak wlasnie....a po podwyzki sa pierwsi!!! A ludzi traktuja girzej niz zwierzeta... Ale nie tylko w tym szpitalu tak sie dzieje... Uwazam ze jezeli ktos sie bie nadaje na bycie lekarzem i pomocy innym potrzebujacym to niech kuzwa ida zapierdlalac na S5!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-06-22 17:14:45

    Nie bronię ale nie wszyscy lekarze są źli i nie na wszystkich oddziałach jest tak tragicznie dlaczego nikt nie napisze o personelu i oddziale dobrego słowa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gjkkiramik - niezalogowany 2018-06-22 15:42:00

    Moja sąsiadka której dzieci przyjeżdżały trochę rzadziej była tak zaniedbana, że się płakać chciało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia - niezalogowany 2018-06-22 14:47:35

    Ten szpital to jakieś nieporozumienie. Zdrowie pacjenta to coś najmniej ważnego. Przykro patrzeć jaka znieczulica panuje wśród lekarzy. Nie polecam odzialu neurologii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Normalna - niezalogowany 2018-06-22 14:40:12

    Wcale mnie to nie dziwi jaka mamopinke ten szpital, pracowałam w nim przez 2 lata i miałam.do czynienia z wszystkimi oddziałami .... Więc mogę stanowczo powiedzieć co nie co.... Są oddziały na których jest troska o pacjentów np. ortopedia, porodówka, ginekologia i nic więcej!!!!! Tak nic więcej . SOR to traktowanie ludzi jak sobie sami chorobę wymyślali wewnętrzny leniwe baby itd....Moze tak dyrektor by się naprawdę przypatrzyl i zaczol zmieniac personel albo na dywan zapraszał...Traktowanie ludzi jest na poziomie..... Szokującym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hanna - niezalogowany 2018-06-22 14:28:59

    To prawda podchodzą do pacjentów z obojętnością.Moj mąż tam leżał w lutym i miał dość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sandra - niezalogowany 2018-06-22 14:05:30

    Niedawno lekarz tam pracujący popełnił samobójstwo, daje to do myślenia...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sandra - niezalogowany 2018-06-22 14:01:02

    Nie bez powodu nazywają "to" miejsce trupiarnią. Neurolog potrafił, że na ciężko chorego pacjenta szkoda już leków. Wyniki badań odczytują za pomocą internetu bo sobie poradzić nie mogą. Raz usłyszałam, że jestem kobietą więc boli i będzie bolało, bo musi, taki los kobiet. Powinni personel całkowicie wymienić!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2018-06-22 13:58:33

    Tragedia jest ten szpital. Jak się jedzie do lekarza po 18 jak rodzinny już nie przyjmuje to mają pretensje dlaczego do rodzinnego nie poszedłem no bo pracuje do 18 ale oni tego nie rozumieją. Lekarza daje skierowanie na oddział a Pani na soRze.nie przyjmuje na oddział bo według niej osoba się nie nadaje. A później dostaje niedowladu konczyn straszny jest ten szpital. Niech się ktoś za nich wkoncu weźmie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Csw - niezalogowany 2018-06-22 13:50:35

    To prawda ten oddział to dno kompletne .. nie potrafią nawet diagnozy postawić piękna pani ordynator z wewnętrznego pewnego razu była na SOR-ze gdzie przyjęła moja babcie która miała udar nie umiała już mówić ani chodzić ale ona stwierdziła że to poważne zatrucie ... I babcia trafiła na zakaźne i na następny dzień stwierdzili że to udar no brawo geniusze nie ma to jak się zorientować na drugi dzień pobytu w szpitalu że to udar :) niestety w domu babcia była jak dziecko małe co się uczy mowic.. dziękować ordynatorce za jej świetne kompetencje brawo ona podwyżka się jej należy ..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    monika - niezalogowany 2018-06-22 12:40:20

    Szpital w Świeciu jest porażką przez Panią neurolog która odmawiała mi kilkukrotnie przycięcia na oddział musiałam zacząć leczenie na własną rękę wykonując badanie prywatnie musiałam się zapożyczyć. To chore człowiek nie może normalnie funkcjonować pracować a oni mają wszystko gdzieś bo za ich obijanie i marudzenie kasę i tak dostają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waldi - niezalogowany 2018-06-22 12:19:57

    Zwolnić Tych ludzi z tego oddziału i zaostrzeć bardziej sprawdzanie tego szpitala bo to nie szpital tam istnieje piekło i nikomu nie polecam tego szpitala polecam bardziej Bydgoszcz lub Grudziądz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-06-05 03:10:00

    Pani ordynator widzi samych symulantów na oddziale. Odwleka wypisy bo nie ma czasu ich zrobić . człowiek leczony ketonalem . Masakra. Bóle psychosomatyczne - tak powiedziała ordynator . a że kamień w kielichu nerki (14 mm)to powiedziała że to tylko kamień. 6 miesięcy męczarni w kolce nerkowej . Wypis z lekami na nadciśnienie, które było będąc w szpitalu. Co to za lekarz który nie wie że podczas ataku bólu a był cały czas może być wysokie :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-06-05 03:14:11

    dodam że usunięto mi kamień(nie w Świeciu) i jest ok

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-08-30 21:05:43

    Oddział wewnętrzny tragedia!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-04 14:44:30

    Oj, co wy ludzie piszecie o tym szpitalu jest jak na Kubie tam na 10 osób 9 donosi ale ten 10 też donosi a tu na 10, 9 kopnie w kalendarz a ten 10 w drodze do domu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mia - niezalogowany 2019-11-08 13:00:06

    Ginekologia w tym roku. Czekasz kilka tygodni na planowany zabieg i się okazuje ,że po kilku godzinach spędzonych na oddziale odsyłają Cię do domu bo banalny poziom hormonu tarczycy jest zbyt wysoki,jestem w stanie to nawet zrozumieć ale po spojrzeniu na wypis doznalam szoku bo były tam wypisane badania ,których nikt mi nie wykonał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nakielanin - niezalogowany 2019-11-15 18:44:20

    Nowy Szpital w Nakle i Szubinie jest na tym samym poziomie. Nakielski ma nawet swoją nazwę wsród mieszkańców "UMIERALNIA".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gmina nowe - niezalogowany 2019-11-15 19:51:33

    Niestety byłem na sor i totalne dno. Dzwonisz dzwonkiem i nie Wiesz czy tam ktoś jest czy nie. Opieszalosc, słabo to wszystko wygląda. Kobiety jakby z przymusu pracowały. Jeżeli wypaliły się zawodowo to na kasę do marketu pracować. Nauczyciel się wtedy szacunku do klienta. Szpital zamknąć szkoda pieniędzy na takie coś.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga - niezalogowany 2019-11-22 19:45:03

    Oddział wewnętrzny umieralnia ,nie dawajcie tam swoich starszych blislich .JA dałam i teraz chodzę na cmentarz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 11:48:03

    Na płócnym leżała moją mamą szkoda gadać po dwóch tygodniach zmarła zero badań coś jej podali i od razu zaniemogła nie miała siły mówić jeść czy co kolwiek a jak leżała na zapalenie oskrzeli to ją z kasy oskubali porażka a o opiece to wogóle szkoda gadać odparzona przez dwa tygodnie ją leczyłem brak słów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-12-03 09:53:20

    Oddział wewnetrzny do poprawki, leżała tam moja mama!! Katastrofa co oni robią że starszymi ludźmi,!! Pielegniarki zachowója się jakby pracowały tam za karę!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Załamany obsługą - niezalogowany 2020-01-02 13:22:17

    Moja mama leżała na oddz. wew i niestety do dzisiaj ma stany lękowe jak słyszy słowo szpital. Z lenistwa pielegniarek otarła się o śmierć. Nie chciało się im zmierzyć poziomu cukru we krwi. Lekarz takze tego nie zrobił pomimo moich próśb bo stwierdził ze to agonia i nie ma sensu. Mama żyje już kilka dobrych lat z dala od szpitala bo o 23 w nocy osobiście zmierzyłem jej cukier i nakarmiłem (było 38). Ponadto we własnych odchodach leżała całą noc bo pielęgniarka stwierdziła : "teraz do rana pani musi wytrzymać ". Brak reakcji na zgłoszenie do pani ordynator.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-03-05 06:04:38

    Ten szpital to temat" Uwagi"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    54 - niezalogowany 2020-03-08 15:35:46

    Jej jeśli jest tak źle to dlaczego państwo się pchacie do szpitala w Świeciu przecież są szpitale w Chełmnie, Chełmży, Toruniu Grudziądzu Bydgoszczy. Gdańsku itd. nie obrażajcie pielęgniarek lekarzy personelu sprzątającego i tech to oni ratują wam życie i zdrowie. Wstyd to nadużycie tak łgać na bliźniego. Zastanówcie się co piszecie a jeśli chcecie to można pomóc jako woluntariusze ,!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gośćktos - niezalogowany 2020-03-09 04:03:25

    Ginekologia w tym szpitalu jest masakryczna. Nie polecam nikomu. 3 godziny w poczekalni z krwotokiem w trakcie połogu siedziałam. Stwierdzili że to miesiączka ani wpisu nie miałam nawet skierowanie mi oddali. Pojechałam do chelmna i byłam oczyszczana po porodzie w Świeciu. Wszystko robią źle. A pielęgniarki się wydzieraly nie milosiernie i na samym początku kazaly mi przyjść na drugi dzień. Po wykrzyczeniu że po 3 dniach krwotok mogę poprostu zemdlec poszły łaskawie do lekarza który po 2 i pół godziny znów przez jedną łaskawa pigułe był wzywany i zjawił się po 3 h. Koronawirus w pobliżu a nawet podstawowych rzeczy do zachowania higieny nie mają chodzi tu o mydło. Kpina nie szpital.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A. Sokołowska-Pomoc Przy Odszk - niezalogowany 2020-03-09 20:06:24

    Jesteś Kancelaria o szerokim zakresie usług dotyczących odszkodowań od osobowych po błędne diagnozy oraz błędy medyczne. Uważasz że Twoje odszkodowanie zostało zanizone przez ubezpieczyciela w wypadku komunikacyjnym bądź jesteś ofiarą błędnej diagnozy lub błędu medycznego? Zapraszam pomożemy we wszystkim jesteśmy w rankingu najskuteczniejszych. Zapraszam do Bezpłatnej Analizy Twojej [email protected] 782 506 610 https://www.facebook.com/pg/odszkodowaniaUslugi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-03-11 12:42:13

    To jak traktowani są pacjenci masakra, nie wspominając o salowych ,które roznosza informację na temat badań i wyników nie zapominajcie jest rodo. Lekarze popijają kawki ,pielęgniarki mają wszystko w dupie Moja rodzina lezy tam czesto i widac to gołym okiem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    GośćDlatrgo - niezalogowany 2020-03-11 14:32:51

    Dla mnie ci lekarze i personel całego szpitala do wymiany pomylili powołania

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nieznany - niezalogowany 2020-05-13 08:09:51

    Mój tata leży tam w szpitalu żeby się nie idę zwał by dostał całkiem inne tabletki pielęgniarka powiedziała że się pomyliła i wes tu człowieku zaufaj paranoja ten szpital!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-25 10:47:58

    Moja mama spędziła dwa tygodnie na oddziale wewnętrznym. Przybyła tam w ciężkim stanie, wcześniej odsyłana pod byle pretekstem SOR w innych szpitalach (jest osobą po 80). Zarówno praca zespołu lekarzy jak i (a może przede wszystkim) pielęgniarek zasługują na słowa uznania i najwyższy szacunek. Mojej mamie uratowano życie, oszczędzono ogrom cierpienia i przywrócono do stabilnego funkcjonowania. Całodzienna opieka pielęgniarek zrobiła na mamie jak najlepsze wrażenie. Wszędzie można dopatrywać się małych niedociągnięć organizacyjnych - te jednak w przypadku oddziału wewnętrznego kompensowane były zaangażowaniem personelu. Więcej szacunku ze strony pacjentów i ich rodzin poprawi jeszcze ogólną, dobrą ocenę. Wyrazy szacunku dla wszystkich tam pracujących!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monika - niezalogowany 2020-12-21 20:57:33

    Potwierdzam opinie o SZPITALU.Niestety DO Świecia trafiła babcia, o własnych nogach weszła A w tej chwili jest osobą leżącą, praktycznie nie mówi. Opieka okropna, brak szacunku do czlowieka, od szpitala po tygodniu otrzymała pozytywny wynik testu na Covid. Pielegniarki mimo trudności w oddychaniu ,na siłę wciskały jedzenie, babcia leżała we własnych odchodach prawie 2 dni. Kontakt z lekarzami bardzo znikomy, i zdziwienie, że rodzina próbuje czegoś się dowiedzieć.Ponadto babci został wyłączony telefon i przez 2 dni jako rodzina nie wiedzieliśmy nawet czy babcia żyje. Pielegniarki skrupulatnie wmawialy nam, że telefon jest włączony i nie wiedzą dlaczego babcia nie odbiera!!! Koszmar! Karma wróci, nikt nie będzie żył wiecznie! Oby życie tak samo ich doświadczylo!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Czarooo - niezalogowany 2021-04-11 09:03:35

    Niestety wiem, ze obecnie w szpitalach specjalnie zarazaja starsze osoby covidem chodzi o to, ze panstwo w ten sposob pozbywa sie zbednego balastu jakim jest wyplacanie emerytur i rent! Mam wujka ordynatora i wiem od niego i innych jego kolegow dyrektorow, ze np. statystyki sa zawyzane 20krotnie jak nie wiecej i zawsze dziwnym trafem, gdy ktos starszy idzie lezec do szpitala to albo w szpitalu sie zaraza covidem albo zaraz po wyjsciu wiec sie ciesz, ze twoja babcia zyje jeszcze. Oszukuja takze, gdy ktos umiera nie wazne czy w wypadku samochodowym, w pozarze itp to pisowskie szuje wpisuja, ze zmarl z powodu covid!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czarooo - niezalogowany 2021-04-11 08:57:45

    Niestetu złe traktowanie w stosunku do starszych pacjentow jest nagminne i to w wiekszosci polskich szpitali! Mialem okazje pracowac w 3 warszawskich szpitalach i ze szpitala banacha mnie wyrzucili, bo zrobilem afere, gdy pielegniarka uderzyla 90-latka, gdy ten nie mial sily polknac tabletki przy niej! Poszedlem do ordynatora, a po tygodniu zostalem zwolniony pod zarzutem kradziezy lekow!!!!! i od razu zaproponowali mi polubowne zalatwienie sprawy bez rozglosu, bo bali sie gdyby doszlo do dochodzenia przez policje to by mieli cieplo. Odszedlem z tego szpitala, ale ostrzeglem ich, ze bede regularnie pytal pacjentow przy wyjsciu jak byli traktowani haha i wiem z relacji pracujacej kolezanki, ze poskutkowalo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do