Reklama

GS w Pruszczu apeluje: Nie przychodźcie po dziesięć razy dziennie do sklepu

GS SCH Pruszcz na swojej stronie społecznościowej opublikował apel do klientów. Wszystko ma związek z sytuacją epidemiologiczną w kraju

- W imieniu wszystkich pracujących w handlu zwracamy się z prośbą o rozwagę w robieniu zakupów, nie przychodzenia po 10 razy dziennie do sklepu jak do swojej spiżarni, nie robienia zbędnego tłumu i wykupywania wszystkiego na zapas, bo za chwilę nikt nie będzie wstanie dokładać na półki towaru – piszą pracownicy.

Jednocześnie GS informuje, że piekarnie pracują normalnie jak każdego innego dnia. To samo dotyczy masarni.

Przypominamy również, że sieć wprowadziła możliwość zrobienia zakupów przez telefon. Oferta skierowana jest do osób starszych, samotnych, chorych i potrzebujących. Minimalna kwota zakupów to 50 zł. Zamówienia można składać pod numerem telefonu 728 332 593 (od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-14:00). Dostawa towaru nastąpi dnia następnego. Wyjątek stanowi sobota, gdzie towar dostarczony zostanie w poniedziałek. Płatność za zakupy możliwa jest również za pomocą karty płatniczej. GS zastrzega sobie możliwość użycia zamienników wśród zamówionego towaru. Oferta ważna jest wyłącznie na terenie gminy Pruszcz.

fot. ilustracyjne

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gośćgej - niezalogowany 2020-03-18 19:11:24

    Pierdolnijcie się w te cwelowskie zjebane łby

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-03-19 08:59:21

    Gratuluje pomysłu! to będziemy chodzić po 10 razy do Polo jak GS-y nie chcą!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-03-19 12:14:10

    Dzięki tym jakże "miłym" pracownikom już dawno odpuściłem sobie zakupy w tym pseudosklepie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-03-19 19:34:04

    Szkoda że ,, Goście'' komentując ten artykuł nie zrozumieli przesłania tago artykułu. Ale cóż i tacy muszą się znaleźć co tego nie rozumieją a nie raz widziałem jak coś w polo się skończy wtedy lecą do carrefura i tam wydzieraja gęby bo w polo nie ma i tu też. No to wtedy faktycznie Pani za kasą powinna się uśmiechać i jeszcze może przeprosić pana. Super pomysł pozdrawiam GS.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-03-19 20:10:48

    Przesłanie jest jedno, nie wchodzić, nie kupować, bo się przepracować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość 12 - niezalogowany 2020-03-19 20:15:35

    Artykuł napisany w trosce o dobro i zdrowie zarówno klientów jak i osób pracujących w sklepach. Szanujmy siebie wzajemnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do