
Inwestorzy i klienci wydziału Architektury i Budownictwa muszą składać podania za pomocą poczty elektronicznej. Czy tak przesłane dokumenty umożliwiają uzyskanie pozwolenia?
Minister Rozwoju Jadwiga Emilewicz zaleciła składanie wszelkich podań wraz z załącznikami w formie skanów za pomocą poczty elektronicznej. Dotyczy to w szczególności wydania, zmian i przeniesienia pozwolenia na budowę, wydania pozwolenia na rozbiórkę i jej zgłoszenia zgłoszenia budowy lub innych robót budowlanych, zgłoszenia z projektem, oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, bez robót wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Wszystkie podania, które nie wymagają załączenia dokumentów w szczególnej formie należy przesłać poprzez platformę ePUAP na adres skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego w Świeciu. Złożone za pośrednictwem platformy podania podlegać będą wezwaniu do uzupełnienia braków formalnych w terminie 14 dni po zakończeniu stanu epidemii. W tym czasie dokonana zostanie analiza dokumentacji złożonej elektronicznie. Umożliwi to w miarę szybkie załatwienie sprawy po dostarczeniu wymaganych oryginałów.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie