Reklama

W Drzycimiu szykuje się druga tura. Do wyboru Waldemar Moczyński i Marian Krywald

22/10/2018 09:19
4 listopada mieszkańcy Drzycimia jeszcze raz będą wybierać wójta. Tym razem do wyborów będą mieli dwóch kandydatów - Waldemara Moczyńskiego i Mariana Krywalda z PiS

Dotychczasowy wójt Waldemar Moczyński z KWW Kontynuacja Pozytywnych Przemian w opublikowanych przez Państwową Komisję Wyborczą cząstkowych wynikach nie zdobył ponad 50-procentowego poparcia.

W poniedziałek rano, gdy PKW opublikowała część wyników wydawało się, że w drugiej turze Moczyński zmierzy się z Joanną Barwik. Jednak Marian Krywald przegonił ją w Gródku, skąd pochodzi. Tam dostał 322 głosy. Moczyńskiego wybrało tam 106 osób.

W ten sposób Krywald wyprzedził Joannę Barwik i wszedł do drugiej tury. PKW nie opublikowała jeszcze wyników z Jastrzębia, ale udało nam się dotrzeć do protokołu z głosowania w całej gminie.

Dotychczasowy wójt Waldemar Moczyński w całej gminie dostał 631 głosów. Marian Krywald 561, a Joanna Barwik 464. Dorota Chacińska otrzymała 153 wskazania, Jolanta Chylewska z PSL 113. A Danuta Zielińska 185.

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    krzyś - niezalogowany 2018-11-08 22:58:56

    TO DRZYCIM JEST POZAMIATANY A NIE MOCZYŃSKI

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    heh - niezalogowany 2018-11-05 08:10:35

    Moczyński - pozamiatany...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-11-05 07:44:37

    Nie rozumiem dlaczego polskie słowo w polskiej nazwie ma się nie odmieniać?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda Drzycim - niezalogowany 2018-11-03 13:48:25

    Może ma ładny Ty..k, i jest młoda?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda Drzycim - niezalogowany 2018-11-03 13:45:43

    Ja moge z każdym wszem i wobec powiedzieć twarzą w twarz co myślę o kandydatach na urząd wójta. Pierwsza tura dla mnie to był szok, szkoda tylko że P D.Z nie zdobyła więcej głosów, bo to naprawdę bardzo odwazna osoba która ma duże doświadczenie, ale nikt nie zadbał o to żeby Ją lepiej poznać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda Drzycim - niezalogowany 2018-11-03 13:41:41

    Tak? wymagany staż pracy przy naborze na wójta? A kto w pierwszej kadencji na to stanowisko miał jakieś doświadczenie? Czy P Moczyński miał pojęcie będąc kolejarzem i startując na wójta jakie obowiązki go czekają? Nie miał żadnego doświadczenia, tzn, że P Marian krywald jest człowiekiem na stanowisko Wójta..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda Drzycim - niezalogowany 2018-11-03 13:36:38

    No własnie, rodzinne koligacje i jest praca, lub znajomi obecnego wójta, którzy bez wazeliny włażą mu w 4 litery.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    izydor - niezalogowany 2018-11-02 16:37:32

    pieniądz i jeszcze coś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodzic - niezalogowany 2018-11-02 13:41:29

    kasa, kasa, kasa, każdy garnie pod siebie. Kazdy uczeń na wage kasy. Piniądz rządzi śwatem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ironic - niezalogowany 2018-10-31 13:57:32

    Przypominam, że wójtowi i dyrektorce szkoły w Drzycimiu solą w oku jest szkoła w Gródku. Rodzice dzieci z Gródka i okolic, którzy optowali za utworzeniem dodatkowej klasy w Gródku ze zdziwieniem przekonali się jak to nie ma pieniędzy na klasę w Gródku, gdy w nowym roku szkolnym okazało się, że w Drzycimiu powstała klasa uczniów z "okręgu Gródeckiego"!...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kierowca - niezalogowany 2018-10-31 08:35:32

    Jakmchcecie się dowiedzieć co Wasz radny zrobił, to poczytajcie sobie protokoły z posiedzeń Rady Gminy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nie do pomyslenia - niezalogowany 2018-10-30 11:28:15

    no tak prosze zobaczyc kto dostal sie do kolejnego etapu rekrutacji na wolne stanowisko wojt stworzyl stanowisko specjalnie dla niej czym wyroznia sie ta pani?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lucyna - niezalogowany 2018-10-30 10:42:09

    A jak Pan myśli kto chodził do spółdzielni i walczył o inwestycje na osiedlu? Oczywiście, ze Pan Krywald. Baterie na dachu, nowe asfaltowe drogi, lampy, ławeczki, parkingi, nawet remiza strażacka nie stała by jeszcze gdyby nie to, ze cisnął obecnego, leniwego Wójta, już nie wspomnę o tym, ze wykupienie plaży to tez jego zasługa. Mało ??? Poprzedni radny przez 16 lat nie zrobił nawet połowy tego co P. Marian w ostatnie cztery lata. Obecny Wójt jest aktywny tylko w ostatnim tygodniu przed wyborami, bo liczy na to, ze ludzie łykną haczyk, teraz robi wszystko, a wcześniej pozwolił, żebyśmy musieli żyć bez wody, lub taplali się po kolana w błocie zamiast chodzić po normalnych drogach. Mówcie co chcecie ale Pan Krywald jest jedynym właściwym wyborem. Pozdrawiam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krzyś - niezalogowany 2018-10-29 21:29:27

    Osiedle w Gródku to nie sprawa Krywalda jako radnego a spółdzielni mieszkaniowej ŚWIECIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Odpowiadająca - niezalogowany 2018-10-29 11:46:17

    Dokładnie, albo kiedy nie było wody kilka dni z rzędu, pytany o to jak chociazby sie umyc, kazał napuscic sobie wody w wiadro kiedy będzie akurat leciała woda i polewac się w kąpieli. Absurd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda Drzycim - niezalogowany 2018-10-28 14:39:26

    Była jedna kandydatka na wójta Gminy ale otrzymała 185 głosów, jest to osoba wykształcona i pracowita , która chciała sprawiedliwie rządzić naszą gminą ale że ludzie są slepi więc tej pani nie wybrano, nie mówię o P Barwik czy P Chacinskiej ani o P Chylewskiej, straciliscie swoją szansę kochani mieszkańcy Gminy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda Drzycim - niezalogowany 2018-10-28 14:32:41

    Gmina to nie tylko Drzycim i Gródek , są jeszcze inne wioski, które są pomijane, np. Mały Dólsk Wery, Rowienica, Bedlenki i wiele mozna by wymieniać,Bedlenki to przeurocza wioseczka, sama natura, a w Drzycimiu to tylko osiedle jest piękne bo tam mieszka wójt a boczne ulice to skandal. Nie podoba mi sie to że radni to klika, nie wszyscy, jest kilku radnych którzy nie powinni juz nimi zostać, ale ludzie zaślepieni wolą żeby było po staremu a są to starzy i mochery, tyle w temacie..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiktor - niezalogowany 2018-10-26 14:17:35

    Jeśli chodzi o przystanki to radni nic nie mogli zrobić bo droga należała do zarządu wojewódzkiego ale od kilku miesięcy w/w droga została przejęta przez powiat i są dużo większe możliwości aby dokonać zmian co do lokalizacji przystanków .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-26 13:39:18

    brednie... jakie znaczenie ma to, że p. Kywald pracował w więziennictwie? jakie znaczenie ma to czy rodzina pomaga czy nie? i skąd pewność, że pomaga? pracując w urzędzie p. Krywald i tak będzie musiał zaprzyjaźnić się z komputerem (chociaż szczerze wierzę, że potrafi się nim obsługiwać). A! jeżeli wchodzimy w życie prywatne kandydatów to zachęcam do zapoznania się historii z życia drugiego pana :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leosia Kaliska - niezalogowany 2018-10-26 10:35:57

    Wszelkie sprawy z przystankami na drogach powiatowych są w gestii powiatowego zarządu dróg i nowy wójt nie pomoże. Jeśli chodzi o drogi gminne, to takie apele należy kierować do Waszego Radnego, a raczej radnych bo jako Gródek macie ich czterech. To oni składają wnioski o podjęcie uchwały o przeniesienie przystanków w porozumieniu z operatorem komunikacji samochodowej. Chwalicie swoich Radnych, a dlaczego nie działają?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karo - niezalogowany 2018-10-25 20:21:24

    Mam nadzieję, że wygra Pan Krywald. Mam nadzieję, że pomyśli o swoich starszych, schorowanych sąsiadach, ktorzy nie maja samochodu i przeniesie blizej przystanek autobusowy, a najlepiej, zeby taki przystanek byl na osiedlu. Teraz te przystanki sa tak poustawiane i w takiej odleglosci, ze naprawde niektorym jest ciezko dojsc. A w szczegolnosci jak ktos zachoruje i chce sie do przychodni dostac... pomyslcie tez o sobie przyszlosciowo. Moze teraz macie samochody i zdrowie ale jestescie spoleczenstwem starzejacym sie. Moze za kilka lat nie bedziecie w stanie kierowac samochodem, nie bedzie sasiada albo kogos z rodziny, ktory bedzie Was mogl zawiezc do przychodni, a Wy nagle będziecie musieli pojechac do przychodni, na pocztę etc. i nagle wtedy zrozumiecie jak bardzo potrzebny bylby Wam przystanek na osiedlu...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kapitan Bomba - niezalogowany 2018-10-25 16:05:29

    Jako mieszkaniec Gródka, żądam dostępu do morza w trybie natychmiastowym! Kto nie popiera, ten złodziej i krętacz będący w układzie z wójtem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leonida Gnidas - niezalogowany 2018-10-25 15:17:41

    ....ale jakie ładne wiązanki na groby dał na fejsie. No nie doceniacie starań "gminy". Diabli z wyborami, byle groby były ładnie przystrojone regionalnymi produktami....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tym razem Drzycim - niezalogowany 2018-10-25 14:43:21

    Haha hahahhahha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Drzycimianka 2 - niezalogowany 2018-10-25 14:40:50

    Dokładnie, nic dodać nic ująć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edzia - niezalogowany 2018-10-25 14:36:39

    Cała wieś aż huczy że rzekome wolne stanowisko jest już zaklepane dla konkretnej osoby... Żadna nowość.... Tak było zawsze... Kolesiostwo... Nie warto tracić czasu i składać tam dokumentów...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alfons Pociot - niezalogowany 2018-10-25 12:54:45

    Niech sobie Pan Krywald należny nawet do Ku Klux Klanu byle zrobił porządek w gminie: w urzędzie i na terenie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Elwira Dziwnoknurska - niezalogowany 2018-10-25 11:34:05

    Ludzie ogarnijta sie!!! Czy Wy nie rozumieta, że to RADA GMINY jest organem stanowiącym i kontrolnym gminy (CAŁOŚĆ W GOOGLACH (tylko dla bystrych)), a WÓJT pełni funkcję organu wykonawczego gminy (również w Google dla bystrych). Macie takie rządy w gminie, jakich sobie przedstawicieli wybieracie do rady. Wybieracie kolegów i koleżanki ciamajdy to trudno żeby cuda-wianki były. Z pustego i Salomon nie naleje. Możecie mieć cudownego wójta, ale jak rada będzie bruździć, tworzyć układziki mu przeciwne, albo siedzieć i tylko kasę brać to będzie bida z nendzom. Bierna rada (specjalizująca się tylko w jałowych nasiadówkach na posiedzeniach) doprowadzi do tego, że cwany wójt przejmuje władzę, a baranki głosują jak im każe...."Koniec i bomba a kto czytał ten trąba"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Elwira Dziwnoknurska - niezalogowany 2018-10-25 11:08:04

    TAK. Stanowczo jestem za tym, aby urząd gminy przenieść do Gródka. Nawet wiem gdzie ... na plebanię do wspaniałego księdza Andrzeja Marii, może wreszcie przestanie wyczytywać te kwoty, bo się czuję jak na giełdzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Elwira Dziwnoknurska - niezalogowany 2018-10-25 11:01:57

    Jola przestań, przecież Ty jesteś z Gudajewa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Drzycimianka - niezalogowany 2018-10-25 10:23:03

    Ludzie niech każdy zagłosuje tak jak uważa i tyle, ja będę głosować na P. Krywalda mimo, że nie był moim faworytem. P. Moczyński rządzi naszą gminą 12 lat (a to dosyć sporo czasu) i wszyscy wiemy czego dokonał i możemy Go oceniać - jedni pozytywnie, inni negatywnie. Dla mnie osobiście Jego czas się skończył bo nasza gmina stoi w miejscu i nic się w niej nie dzieje, a ostatnie lato pokazało, że wręcz cofamy się do tyłu - brak wody. Daję szansę nowemu kandydatowi mimo, że nie wiem jaki On jest, czas pokaże czy wywiąże się ze swoich obietnic, jeżeli nie - co sugeruje tu wielu, to za 5 lat zagłosuję na kogoś innego i tyle, ALE CHCE ZMIAN W NASZEJ GMINIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 23:45:08

    Byłem na spotkaniu pana kandydata w Lunie i nie biełen braw jak większość. Mam swój pogląd, a głos oddałem po poznaniu obu kandydatów i pani Joanna bardziej pasowała mi na wójta. Znajomość współmieszkańca nie pożwoliła mi na zawierzenie w składane obietnice przedwyborcze. A mój login jest inny niż Pański (znajdź jedną różnicę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Też Mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 23:39:50

    O pan jedyny mieszkaniec Gródka się znalazł. Proszę nie zapomnieć opatentować loginu, to ochrona będzie pewniejsza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 23:01:30

    mieszkaniec Gródka i lepiej zna panią Asię na którą głosował niż wspólmieszkańca swojej miejscowosci? i proszę sie nie podszywac pod moj login!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2018-10-24 23:00:21

    W większości komentujący tutaj mieszkańcy gminy Drzycim spadli na samo dno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 22:57:05

    a kto powiedział ze na cele gminne?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2018-10-24 22:31:14

    Od kiedy to radny może sam pozyskiwać jakiekolwiek środki na cele gminne?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2018-10-24 22:24:33

    Insynuacje które powinny znaleźdź swój finał w sądzie. No ale bezimiennie każdy jest odważny. Rozmowa twarzą w twarz pewnie nie wchodzi w grę. Masz dowody na potwierdzenie tych bzdur?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2018-10-24 22:19:34

    Choroba psychiczna postępuje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 20:45:13

    Ja także głosowałem na panią Asię. I tak jak ona nie wkroczę do dalszej walki i poszukiwań poparcia jakie mają miejsce. Pan z drugiego miejsca jeździ teraz po gminie i próbuje dogadać się z pozostałymi kandydatami w sprawie poparcia jego kandydatury. Według mojej opinii to zagrywka poniżej pasa i granie na emocjach wyborców. To nie USA, gdzie o poparciu kandydatury dyskutuje się z elektorami i w ten sposób wygrywa bądź też przegrywa wybory. Szanowni kandydaci wyjdźcie do wyborców i pokażcie swoje prawdziwe twarze. Jedną znamy od kilkunastu lat, druga okryta jest woalem tajemnicy. Nie sztyką jest przypisać sobie zasługi za wszystko, co wydarzyło się w Gródku. Zbawiciela popegieerowskiej wsi grał już Marek Kondrat w jednym filmie z pieniędzmi w tytule. W tej niełatwej dla wyborcy chwili ważą się decyzje. Czy wybrać starego wójta, który nas już niczym nie zaskoczy, czy ryzykować i brać Mariana w worku. Jak to było z Kargulem "wróg, ale swój - znany".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 20:34:09

    zawsze mozemy umówic sie na spacer, to bedzie okazja pokazac palcem co sie zmeniło podczas ostatniej kadencji i dzieki zaangazowaniu radnego z osiedla :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-24 20:27:19

    chodzi o to ze pieniadze na te inwestycje nie pochodziły z buzdetu gminy, ba nawet nie z funduszu sołeckiego. pieniadze pozyskane z innych zródeł do tego praca własna wraz z integrowanymi przy tej okacji mieszkancami. mozna?- można!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca2 - niezalogowany 2018-10-24 19:24:58

    na FB w godzinach pracy Urzędu odbywa się "PYSKÓWKA", która nie powinna mieć miejsca; osoba, która reprezentuje, a raczej powinna reprezentować daje się wciągać w niepotrzebne pyskówki...to tylko zniechęca wyborców, bo ludzie widzą i mówią co się wyrabia w internecie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał - niezalogowany 2018-10-24 16:58:37

    A myśli Pan, że tę siłownię i chodniczki i latarnie macie od pana Mariana? Sam jeden podjął taką decyzję za całą radę gminy? Otóż nie, a więcej napiszę, że Pan Marian sam na jednym ze spotkań przedwyborczych przyznał się słuchaczom, że niestety nie miał jako radny siły przebicia w Radzie Gminy. Czy teraz jeśli wygra wybory będzie tę siłę przebicia miał? Szczerze wątpię, szczególnie, że do Rady na chwilę obecną weszło tylko czterech radnych z PiS wliczając mandat pana Mariana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2018-10-24 16:40:02

    Czysto PiSowskie bla bla bla.... Nie jestem ani za jednym ani za drugim kandydatem, obecny nic nie zrobił a głosy jakoś zdobywa...zmiana jest potrzebna i co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości... Po pierwszej turze wiemy że Gródek narozrabial swoim wyborem i teraz na drugą turę mamy problem żeby wybrać mniejsze zło... A gadanie że urząd powinien być przeniesiony do Gródka albo że pan K. Ma super plan rozwoju to tylko próba odwrócenia uwagi wyborców od faktu że ten pan jednak dla mieszkańców Gródka nie robi nic lub robi niewiele... Co zresztą już było o tym wspomniane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola Gródek - niezalogowany 2018-10-24 15:10:43

    Ha ha ha. Przemówiła kolejna osoba będąca pod wrażeniem rzekomych wyczynów pana K. Ja też jestem z Gródka z osiedla, ale nie wiem i nie widziałam co takiego on zrobił ? Owszem znam to nazwisko i znam tego Pana z widzenia ale raczej kojarzę go tylko z tego powodu, że próbuje tutaj tworzyć jakieś struktury PIS. Plaża chociaż ma ją kilka kroków od domu to do dziś zaniedbana, przedszkola nie ma, niedzielna integracja owszem, ale na działeczce przy grillu i piwku chyba tylko dla rodzinki i kolegów, a gdzie konkretne liczby, przykłady tego jego zaangażowania i co zrobił dla mieszkańców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2018-10-24 13:59:53

    Oczywiscie ze trzeba zaglosowac n Pana Mariana. Niech juz skonczy swoja kadencje obecny Wojt. Wezmie sie wkoncu za robote i doceni co stracil i mowil sie robic cos dla mieszkancow kazdej wioski. Pozdrowienia z Zalesia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A.P.M. - niezalogowany 2018-10-24 12:59:01

    Kampania wchodzi na wyższy poziom- będzie licytacja na życiorysy i obrażanie rodziny :p

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sympatyk - niezalogowany 2018-10-24 10:52:24

    Marian na Wójta!!! . Liczymy na Ciebie !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adik - niezalogowany 2018-10-24 09:06:51

    On przynajmniej potrafi coś sam napisać lub powiedzieć w przeciwieństwie do kontrkandydata, za którego musi pisać rodzina i też niezbyt uzdolniona w tym zakresie. Może najpierw trzeba było pomyśleć i iść do szkoły albo na jakiś kurs komputerowy, żeby się nauczyć jak się komunikować w XXI wieku. W więzieniu telefony/smartfony trzeba zostawiać w depozycie wiec nie było się kiedy nauczyć ich obsługi! To nie ma się co dziwić, że zajadle atakuje się osobę która coś potrafi w tym zakresie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A. P. M. - niezalogowany 2018-10-24 08:44:53

    Widać wójt łapie się już wszystkich metod. Na FB z gminnego profilu odpowiada na komentarze. Profil, który miał charakter informacyjny stał się narzędziem walki politycznej i prywatnego promowania się.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dobra zmiana - niezalogowany 2018-10-24 08:10:35

    Drzycimiu szykuj się na zmiany!!! Wygrana Pana Mariana jest pewna. Przeciwnicy nie mają po co iść głosować bo i tak marna ilość ich głosów nie będzie mieć znaczenia. Gródek wreszcie odzyska należne mu miejsce jako najstarsza, najbogatsza i najliczniejsza miejscowość w Gminie. Ktoś dobrze powiedział …. oddajmy cesarzowi co cesarskie ... no właśnie to w Gródku powinna być siedziba UG. Pan Krywald obiecał, że zadba o nasze interesy. Niebawem ruszy wielka odbudowa. Wspaniały plan rozwoju, który można go nazwać wielką 10 Krywalda, jest to najlepszy program w tych wyborach. Dobra zmiana przy okazji wymiecie z gminy wszystkich komunistów złodziei i inny element gorszego sortu paszoł won.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Joanna - niezalogowany 2018-10-23 14:04:56

    Brawo Basia!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oczyszczalnia - niezalogowany 2018-10-23 11:42:31

    O tak najpierw trzeba by było w gminie porządek zrobić z pracownikami co oni myślą że nikt nie widzi że pijani objezdzaja tam ręka rękę myje wstyd normalnych ludzi zatrudnijcie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pudzias - niezalogowany 2018-10-23 11:38:32

    Oj ludzie ludzie ale te 500+was w tylkach gniecie dajcie ludziom żyć tylko za tę patologię niech gmina się zabierze bo te biedne dzieci nic z tego nie mają tylko ich rodzice piją A dzieci po sąsiadach o kawałek chleba proszą gdzie wtedy Pani z Mops jest i tych co na gminie piją nieroby i jeszcze pensje i premie dostają wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wladimir - niezalogowany 2018-10-23 11:32:32

    Co za debilizm i tak każdy jeden patrzy żeby na stołku zasiąść i kasę liczyć tak jak w rządzie te złodzieje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonymous - niezalogowany 2018-10-23 09:41:38

    Teraźniejszy wójt tylko potrafi obrażać, mówiąc żeby sobie kupić helikopter jak droga nieprzejezdna itp. Już czas na zmiany, nie tylko Drzycim...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2018-10-23 08:33:23

    Taaa jeden rok w organizacjach samorządowych dobre mi sobie. W urzędzie wójt stworzył dniazdo rodzinne i zatrudnia ludzi z polecenia zanim skończył się nabór osób chętnych na stanowisko do oświaty to już było wiadome że Pani Katarzyna będzie tam zatrudniona. Paranoja w GOPS rodzina teściowa z synowa w oświacie mama z córką itd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małowioskowy - niezalogowany 2018-10-23 07:48:53

    Kaliska forma nie odmienna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alicja - niezalogowany 2018-10-23 03:01:31

    Chyba komus tak skoro w naborze jest wymagany staz pracy w tym co najmniej 1 rok w jednostkach samorzadowych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arcy - niezalogowany 2018-10-23 01:24:56

    Lepiej niech ktoś w tym Gródku otworzy mały oddział poczty polskiej... z byle pierdołą do wysłania trzeba jezdzić do Drzycimia... albo specjalnie jechać po odbiór listu. Niech ktoś w końcu idzie za duchem czasu i rozwinie bardziej ten Gródek... Może ktoś w końcu pomyśli o jakimś mini markecie lub lepszym porządnym sklepie bo to co obecnie jest, a w szczególności na osiedlu z blokami to woła o pomstę do nieba. Ludzie muszą "zaklepać" na kilka dni na przód chleb... prawie jak za komuny. Mi się smiac chce jak przyjezdzam w odwiedziny do rodziny i slysze historie o zamawianiu chleba albo, ze w kolko tego nie ma albo tego nie ma. Ludzie w jakim Wy tam swiecie zyjecie. Zmobilizujcie sie i zrobcie cos aby lepiej Wam sie tam zylo. Póki co to uzalezniacie się od pobliskich miejscowosci, sklepow i ich uslug...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-22 22:46:14

    Haha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nieznana - niezalogowany 2018-10-22 22:28:02

    Ludzie ogarnijcie sie i wkoncu otworzcie oczy a nie wiele komentujecie mieliście okazje obecnego wojta Moczynskiego poznawac przez 8 lat i co on przez tyle lat zrobił to kazdy wie a gmina jest jedna a dzieki niemu cala gmina jest podzielona a kazda miejscowość jest wazna i w kazdej wiosce należy cos zrobic a nie w jednej walic wszystko a w innych nic i mamy okazje wkoncu cos zmienic i dajmy szanse komus innemu zeby mógł sie wykazac a potem bedziecie mogli miec porownanie a nie przyzwyczajać sie do jednego wojta ktory tylko obiecuje i na obiecywankach sie konczy zamiast gorzej to tylko moze byc o wiele lepiej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ela - niezalogowany 2018-10-22 21:59:26

    Krywald będzie działał w innych miejscowościach także! Sama nie byłam zwolenniczką ani jednego ani drugiego Pana, ale w takiej sytuacji nie ma wyjścia. Głosujemy na p. Krywalda. Obecny wójt chyba miał czas by coś zmienić?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edek - niezalogowany 2018-10-22 21:18:46

    Gdzie się nie ruszyłem, każdy narzekał na obecnego wójta,ludzie oczekiwali zmian, dlatego też było aż tylu kandydatów. Ludzie mają dosyć festynów, koncertów disco polo, drona i brudnej wody. Ostatnie dni ewidentnie pokazały jak wójt miesiącami zwlekał, by przed wyborami rzucić pare ciekawostek i zamydlić ludziom oczy. Nie byłem zwolennikiem Pana Krywalda (głosowałem na Panią Barwik) ale miałem okazję być ostatnio u rodziny w Gródku na osiedlu... i trochę się zdziwiłem. To nie jest ten obrazek co pare lat temu. Siłownia zewnętrzna, porządki i wystrój przed blokami, nowe chodniki, ławki, śmietniki, parkingi. Widać, że coś tam się dzieje. Dlatego mój głos dostanie Pan Marian.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A.P.M. - niezalogowany 2018-10-22 20:53:41

    Cieszę się, że tym razem wynik wyborów zależał od Gródka... Mieszkańcy pokazali, że jako duża miejscowość mają dużo do powiedzenia. Jako mieszkaniec Gródka jestem dumny z mojej miejscowości!!! Niestety wójtowie poprzednich kadencji bardzo pielęgnowali podział na Drzycim i resztę- stąd biorą się te obawy co do Pana Mariana. A zapewniam nie ma się czego bać- pierwszy wójt Gminy Drzycim był z Gródka i gmina była jedną z lepszych w powiecie :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gmina Gródek - niezalogowany 2018-10-22 20:35:50

    to była przenośnia...widać nie każdy to zrozumiał...teraz wyborcy muszą wybrać mniejsze zło...p. Krywald nie jest wymarzonym kandydatem ja wójta ale jeśli ma się w końcu coś zmienić to chyba nie mamy wyjścia...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-22 20:04:40

    moze dla niektórych to krok w tył, ja obserwowałem radnego Krywalda, jego zaangazowanie i prace przez ostatnie lata, w jego okregu wyborczym duzo sie zmieniło na plus, działał sam, integrował ludzi, pozyskiwał srodki nie tylko z gminy, tego mu odmówic nie mozna, jesli z takim samym zangazowaniem pracowałby jako wojt chyba kazdy byłby zadowolony bo zmieniłaby sie cała gmina

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zenek - niezalogowany 2018-10-22 19:56:07

    Bardzo madre podejscie. Paszoł won, fora ze dwora.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja mieszkanka Drzycimia - niezalogowany 2018-10-22 19:46:31

    Brawo Gródek liczę na Was w drugiej turze pokażcie mieszkańcom Drzycimia jak się głosuje bo Oni wierzą w brudną wodę lub jej brak i festyny disco z pola

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja mieszkanka Drzycimia - niezalogowany 2018-10-22 19:45:01

    A co niby my zyskaliśmy przez te 12 lat ??? Brak wody i festyny dla pincet plus, a kto pisze że urząd zostanie przeniesiony do Gródka to chyba nie wie co za bzdury opowiada weźmie Krywald urząd za ręce i pójdzie z nim do Gródka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja mieszkanka Drzycimia - niezalogowany 2018-10-22 19:40:30

    Głosowałam na P. Barwik, a teraz oddaje mój głos na P. Krywalda mimo, że PIS - u nie popieram, a to że jest z Gródka nic mnie nie obchodzi może i pochodzić z Leosi Kaliskiej ważne żeby to nie był Moczyński

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pytam się? - niezalogowany 2018-10-22 18:58:00

    Czy to pisze zainteresowany, czy raczej zainteresowana radna, poprzedniej kadencji!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Gminy Drzycim, ale - niezalogowany 2018-10-22 18:22:22

    A gdzie jest żelazowa wola, gdzie jest stolica, gdzie jest dzielnica, no gdzie? Gdzie dawny przewodniczący rady gminy? A co porabia poooprzedniejszy mość gminy? Powiat??? ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DRZYCIM - niezalogowany 2018-10-22 18:02:40

    Pani Barwik super!!! To ona miala wygrac! Przeciez jezeli wybierzemy obecnego wojta to nie dosc ze juz obrosl w piorka to nic nie bedzie robil a te swoje pozytywne zmiany niech schowa do kieszeni...paranoja Drzycim bedzie mial tylko dozynki i festyny a no za 5 lat znowu zacznie latac dron i fb sie ozywi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2018-10-22 17:56:59

    Masakra jak możecie takie bzdury pisac.Teraz nagle się boicie o to że nic nie zyskacie. Dość inne wioski gminne zyskały przez te lata a Gródek nie!!! A poza ty to teraźniejszy wójt nauczył panstwA podziału na wioski a nie zapominajmy gmina Drzycim to wszystkie okoliczne wioski a nie tylko DRZYCIM jak to obecny wójt rozgraniczal

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2018-10-22 17:52:14

    Ale jak Gródek przez te wszystkie lata dostawał ochłapy to nikt nie się nie odzywał. Teraz jak jest opcja wójta z Gródka to nagle pojawiaja się takie bzdury. Ludzie skończcie w końcu z tą nienawiścią u zawiścią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Gminy Drzycim, ale - niezalogowany 2018-10-22 17:39:39

    Pani Barwik, wielki "szacun". Ale tylko nasz Król, Pan Marian, wie co dobre dla naszej Małej Ojczyzny. ON jest sprawiedliwy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zainteresowany - niezalogowany 2018-10-22 17:23:46

    Juz zrobiliśmy krok w tył. Gródek bezmyślnie zagłosował i co teraz? Uważacie, że cała gmina na Gródkowicza zagłosuje? To będzie walka a nie bitwa. Wypuścić takiego kandydata jak pani Barwik. To ona była nasz krok do przodu. Wstyd na cały powiat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Gminy Drzycim, ale - niezalogowany 2018-10-22 17:16:35

    To bardzo OCZYWISTE.Ale, gdyby...???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    teresa - niezalogowany 2018-10-22 17:16:26

    Ludzie tylko nie Krywald chyba boga się nie boicie zyska tylko Gródek a reszta dostanie ochłapy lepiej niech zostanie dotychczasowy wøjt a układy w gminie i tak pozostaną bo zmiany musiały by być przeprowadzone w całej gminie od sprzątaczki zaczynając

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Gródka - niezalogowany 2018-10-22 16:54:36

    hola,hola, oddajmy Bogu co boskie cesarzowi co cesarskie, siedzibą gminy jest Drzycim, i kazdy rozsądnie myslacy człowiek wie, ze tak zostanie, przeciez nie było obaw o przeniesienie UG do Osia, wtedy gdyby wygrała p.Barwik. ale faktem jest ze trzeba wykorzystywac cały potęcjał gminy i ich miejscowosci, a nie przenosic np plaze do Drzycimia ;), kazda z miejscowosci ma potencjał i swoja historię, trzeba to tylko nalezycie uwidocznic, działac wszędzie a nie dronem latać... gmina pokazała ze chce zmian, wiec nie róbmy teraz kroku w tył...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Gminy Drzycim, ale - niezalogowany 2018-10-22 16:37:51

    "Jaśnie" Pani (Panie), zazdrość, zazdrość. Demokracja! A czyja, /czytaj/, jest bogatsza historia? Gródka, czy Drzycimia? No zapewne Gródka. Tu się tworzyła nowa technologia. To stąd zaczął płynąć prąd w Polskę. To w Gródku powstał w latach przedwojennych najnowocześniejszy zakład pracy w branży elektryfikacjnej. A Drzycimia, co??? Jaka jest przyroda krajobrazu w Gródku, a jaka w Drzycimiu? A gdzie lepiej by się pracowało urzędnikom Urzędu Gminy? No, wiadomo, tam gdzie bardziej zielono. Gródek musi być stolicą gminy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Werus - niezalogowany 2018-10-22 15:21:41

    Jest jeszcze trzecia opcja (właściwie wymieniona pierwsza opcja najbardziej ): UG przeniesiony do Gródka i 5 lat terroru i nieróbstwa ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2018-10-22 15:16:02

    Czas na zmiany, lecz szkoda ze Grodek tak zaglosowal. Czas zabrac sie za uklady i nabor ogloszony w czasie wyborow. Komu wojt obiecal???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    co-to-za-wynik - niezalogowany 2018-10-22 14:20:37

    chyba czas pomyśleć o zmianie miejsca zamieszkania...Urząd Gminy przeniesiony zostanie do Gródka...a druga opcja to kolejne 5 lat nieróbstwa... Gródek pozamiatał...niestety

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-22 13:55:12

    po głosach z Gródka: Moczyński: 523 głosy, Krywald: 512, Barwik: 418 głosów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-22 13:32:57

    Chyba nie chyba

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ironic - niezalogowany 2018-10-22 12:13:58

    taaa... a liczyć umiecie? Moczyński - Krywald na drugą turę wyborów...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do