W ubiegłym tygodniu rozpoczęły się prace remontowe budynku Urzędu Gminy w Pruszczu. W związku z remontem nastąpiła reorganizacja pracy urzędu
Inwestycja pod nazwą "Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Pruszczu" była możliwa dzięki wsparciu funduszy unijnych. Samorządowcy z Pruszcza wykazali się tutaj dużą zaradnością, ponieważ jako pierwsi w województwie złożyli wniosek o dofinansowanie w ramach tego projektu. Dzięki czemu aż 78% inwestycji pokryją pieniądze unijne.
Obecnie trwają prace wewnątrz budynku - na korytarzach i w pomieszczeniach biurowych. Na zewnątrz gmach zostanie ocieplony, wyremontowany będzie dach oraz elewacja. Na chwilę obecną nie jest jeszcze znany termin zakończenia prac. Wstępnie mówi się o pierwszym kwartale przyszłego roku. W ramach tego samego zadania wyremontowane zostaną szkoły w Łowinku i Niewieścinie - te mają zakończyć się w okresie wakacyjnym.
W związku z remontem budynku nastąpiły zmiany w funkcjonowaniu urzędu. Zmianie uległo m.in rozmieszczenie biur oraz wykaz numerów telefonów. Poniżej przedstawiamy dane po reorganizacji:
BUDYNEK URZĘDU GMINY
– wejście od strony podwórza
Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska (II piętro, sala posiedzeń):
1. Nieruchomości i gospodarka przestrzenna (52) 526 43 19
- Natalia Aranowska
- Marcin Pyda
2. Ochrona środowiska i gospodarka komunalna (52) 562 43 21
1. Podatki i ulgi (pok nr 20 - dawne biuro GSW) 606 976 549
- Aleksandra Płoszyńska
- Renata Schmidt
- Iwona Chylewska
2. Księgowość i opłaty (pok nr 24) (52) 562 43 28, (52) 562 43 00, fax (52) 562 43 02
- Magdalena Kucharzewska
- Renata Molenda
- Mariola Kempińska
- Justyna Betlewska
- Elżbieta Didyk
- Dorota Zmudzińska
3. Skarbnik Gminy (pok nr 22) (52) 562 43 25
- Maria Maroszek
4. Kasa (pok nr 26, ZEAS) (52) 562 43 12
- Dorota Osmańska
Zespół ds. Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół i Przedszkoli Gminnych (II piętro)
1. Księgowość (pok nr 26) (52) 562 43 17, (52) 562 43 14, (52) 562 43 15
Komentarze opinie