Reklama

Sebastian Krupa kandydatem na wójta Świekatowa. Na co chce postawić?

Wielkimi krokami zbliżają się wybory samorządowe. Komitety zaczynają odkrywać swoje karty

Kandydatem na wójta gminy Świekatowo jest Sebastian Krupa z KWW „Marzenia Świekatowa”. Ma 51 lat i pochodzi z gminy Świekatowo. Zdobył tytuł Technika Pola Walki ze Szkoły Chorążych Uzbrojenia i Elektroniki w Olsztynie ze specjalizacją w kierunku Materiałów wybuchowych i Amunicji, a także ukończył studia zawodowe na kierunku wychowanie fizyczne w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Bydgoszczy. W 2012 roku ukończył studia podyplomowe na kierunku Ubezpieczenia Gospodarcze w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest biegłym sądowym dziedziny Amunicja i Materiały Wybuchowe przy Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy.

- Przed laty to mój dziadek Kazimierz Nowicki zajął się rozwojem Świekatowa i wybudował GS Świekatowo i obecny budynek Urzędu Gminy – zaznacza Sebastian Krupa. - Urząd Wójta Gminy Świekatowo, to przede wszystkim Służba, mająca na uwadze przyszłość jej mieszkańców. Z codziennych rozmów z Wami Drodzy Wyborcy dowiaduję się o konieczności szybszej realizacji celów jakie stawia sobie Gmina w swoim programie. Zespół Urzędu Gminy Świekatowo winien postawić na dotacje na odnawialne źródła energii dla mieszkańców, co w konsekwencji dało by realne oszczędności w kieszeni każdego obywatela. Należy również postarać się o stworzenie parku inwestycyjnego w celu ściągnięcia kapitału, który zapewniłby Wam, Drodzy Mieszkańcy, dobre miejsca pracy, a Gminie realne przychody. To tylko kilka pomysłów, które w mojej ocenie znacznie podreperowałyby podupadający budżet Gminy i pozwoliłyby stworzyć realny plan na spłacenie zaciągniętych do tej pory kredytów. Jako przedsiębiorca z wieloletnim stażem jestem gotów podjąć to wyzwanie – dodaje.

Kandydat na wójta Świekatowa pracuje zawodowo od 1991 roku. - Zacząłem od służby w Ministerstwie Obrony Narodowej, gromadząc przez wiele lat doświadczenie związane z kierowaniem i zarządzaniem zespołem na różnych szczeblach w kraju i zagranicą. Później podjąłem pracę w korporacji dla polskiego ubezpieczyciela PZU, zdobywając jako specjalista
ubezpieczeniowo - finansowy czołowe miejsca w kraju. Przez ostatnie 30 lat zgromadziłem więc wiele doświadczenia związanego z zatrudnianiem, kierowaniem rozwojem zasobów ludzkich w firmie i zarządzaniem zespołem. Uzyskałem również dotacje unijne na rozwój obszarów wiejskich, przez co zdywersyfikowałem swoją działalność o Turystykę Przy Lesie, znajdującą się w naszej Gminie. Jako Biegły Sądowy wykonuję eksperymenty procesowe z dziedziny materiałów wybuchowych zlecone przez organy ścigania na potrzeby sądów. Moją pasją jest pszczelarstwo, którym od 12 lat zajmuję się na terenie gminy Świekatowo. Obcowanie z pszczołami daje mi odprężenie, ale i lekcję pracowitości – dodaje.

Komitet „Marzenia Świekatowa” zaprasza na spotkanie przedwyborcze na którym mieszkańcy będą mogli wypowiedzieć się na temat nurtujących ich problemów. Spotkanie odbędzie się 23 lutego o godz. 18 w sali sportowej przy SP w Świekatowie.

Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia. Ewentualna druga tura zostanie przeprowadzona dwa tygodnie później.

Fot. KWW „Marzenia Świekatowa” / archiwum Nowe Świecie

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Aktualizacja: 28/02/2024 13:24
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Toya - niezalogowany 2024-02-22 17:17:40

    "marzeniaŚwiekatowa" brzmi jak nie spełnione obietnice ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ebik - niezalogowany 2024-02-22 23:11:16

    wierzę że zmiany włodarzy dadzą nam spełnienie marzeń o godnym życiu w tej gminie

    • Zgłoś wpis
  • rak - niezalogowany 2024-02-23 06:03:06

    “Marzenie staje się celem, kiedy zostaje podjęte działanie w kierunku jego spełnienia” - Bo Bennett

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Xxx - niezalogowany 2024-02-22 19:13:36

    Szkoda, że kandydat nie pochwalił się co zrobił do tego czasu dla swojej" Małej Ojczyzny", bo coś mało aktywny Ci on jest ...aaa..grał na tubie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • K.M. - niezalogowany 2024-02-22 20:40:14

    A co topolinski robił jak startował? Z takim podejściem to nic się w tej gminie nie zmieni skoro nawet samo kandydowanie już się spotyka z oburzeniem

    • Zgłoś wpis
  • Tom tom - niezalogowany 2024-02-22 20:53:44

    A sam fakt że tutaj prowadzi biznes i tu odprowadza podatki? A wójt nawet tu nie mieszka, jego podatki idą gdzieś do Lniana czy Osia… ale niech każdy myśli samodzielnie, ja się cieszę że będę miał wybór.

    • Zgłoś wpis
  • Seba - niezalogowany 2024-02-22 21:11:42

    Dotychczasowemu wójtowi i radzie gminy- dziękujemy stara klika i układy od lat.

    • Zgłoś wpis
  • Dyrygent - niezalogowany 2024-03-02 15:54:45

    I na tej tubie całkiem mu szło .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rozgoryczony - niezalogowany 2024-02-22 20:33:54

    Nareszcie w Gminie Świekatowo będzie demokracja! Ten sam wójt od tylu lat i nic nie idzie załatwić jak się nie jest znajomym urzędników…

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Somsiat - niezalogowany 2024-02-25 16:19:15

    Daj już spokój, ciągle jakieś kombinacje robisz, nie te czasy żebyś na ładne oczy załatwiał lipne sprawy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    … - niezalogowany 2024-02-22 20:34:56

    Nie znam człowieka, ale obecnego wójta znam aż za dobrze…

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Roksi - niezalogowany 2024-02-25 16:21:39

    Jak było?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adi - niezalogowany 2024-02-22 20:38:07

    nareszcie coś się dzieje w tej gminie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ebik - niezalogowany 2024-02-22 21:10:45

    Fakt zgadzam się z przedmówcami, że czas na zmiany. Nowy kandydat przyciąga turystów do naszej Gminy z całej polski promując region. Zajmuje się pszczelarstwem, co oznacza, że dba o nasz ekosystem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefan. - niezalogowany 2024-03-27 20:36:48

    Ebik ty jesteś rodzinny troll Krupy.

    • Zgłoś wpis
  • Stefan. - niezalogowany 2024-03-27 20:37:04

    Ebik ty jesteś rodzinny troll Krupy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AK - niezalogowany 2024-02-22 21:46:41

    Do Tom Tom a jakie podatki P. Krupa odprowadza? Bo PIT czy ZUS to raczej nie do urzedu wpłaca. Z tego co kojarzę to może być tylko podatek od nieruchomości. A Topolińscy (wójt pewnie też) mają w gminie jeszcze sporo ziemi i też taki podatek odprowadzają. Więc hmmm to raczej słaby powód do wyboru.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Tom tom - niezalogowany 2024-02-22 22:12:44

    Skoro jest tu zameldowany i tu prowadzi agroturystykę to jego PIT też wpływa tutaj, tak jak od każdego pracującego mieszkańca. Obecny wójt pobiera zapewne najwyższe wynagrodzenie w urzędzie a jego podatek od wynagrodzenia nie zostaje w Swiekatowie. Niech każdy uważa co chce. Ja myśle ze dobrze że startuje ktoś jeszcze. Może obecny wójt przestanie traktować swój urząd tak jakby mu się należał.

    • Zgłoś wpis
  • Tomek - niezalogowany 2024-04-29 14:55:19

    Przecież on mieszka w Toruniu, a tu tylko prowadzi agroturystykę przy oczyszczalni ścieków.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czas na zmiany - niezalogowany 2024-02-22 22:01:06

    Również uważam, że czas na zmiany. Może w końcu każdy będzie uczciwie pracował na swoją pensje a nie bąki zabijał przez większość czasu, kawki pił i plotkował byle by godziny leciały.. ktoś nowy, bez układów w obecnym urzędzie jest potrzebny i może coś się w końcu zmieni na lepsze i uczciwsze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ciekawa - niezalogowany 2024-02-22 22:15:38

    Oj tak, atmosfera w urzędzie gminy jest dramatyczna, ludzie nie są uprzejmi, same problemy. Jak się w Pruszczu wójt zmienił to i urzędnicy się zaczęli starać żeby pomóc petentom. Może i u nas tak będzie…

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Buhaha - niezalogowany 2024-02-22 22:19:58

    Ale emocje w mieszkańcach gminy :D ciekawe czy M.Topolinski się weźmie do roboty teraz i jakąś kampanię zrobi :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • AN - niezalogowany 2024-02-22 22:23:23

    Dwa razy ten sam komentarz? Jakieś trole internetowe?

    • Zgłoś wpis
  • ... - niezalogowany 2024-02-22 22:29:12

    Aferze? Niestety, ale niewygodne dla obecnego włodarza komentarze zostają skutecznie usuwane z gminnego (choć prywatnego) bądź co bądź konta gminy na fb.. To jest dopiero nieuczciwość w kampanii wyborczej... Albo mamy wolne media i prawo głosu, albo ktoś sie tu czegoś obawia..

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Buhaha - niezalogowany 2024-02-22 22:22:02

    Ale emocje w mieszkańcach gminy :D jak przy aferze żłobkowej :D ciekawe czy wójt zrobi jakąś kampanię w odpowiedzi :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Pawel - niezalogowany 2024-02-22 22:25:17

    Wystarczy zaobserwować profil głos swiekatowa, kampania trwa na dobre. Nie wiem czy pan Krupa sobie poradzi z taką maszyną

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aaabc - niezalogowany 2024-02-22 22:24:18

    Nie uprzejmi to mało powiedziane, większość z nich to niestety wypaleni zawodowo ludzie, którzy pracują, bo muszą.. Nie służą pomocą, problem mają aby pomoc wypisać wniosek czy deklaracje.. Panuje niestety tzw. Spychologia bo nie wiadomo kto ma sie daną sprawą zająć.. Totalna paranoja.. Interesanci to ludzie którzy często w pośpiechu i stresie odwiedzają takie instytucje jak urzędy i liczą na to, że spotkają sie z empatią, zrozumieniem, uśmiechem, życzliwością i pomocą a nie gburowatą miną i opryskliwością.. Dlatego bardzo liczę na to, że nadejdą zmiany..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Natalia - niezalogowany 2024-02-22 23:07:02

    Nie znam osobiście pana Krupy i nie wiem czy to moj kandydat, ale to co sie dzieje aktualnie musi sie skonczyc. Ewidentny uklad miedzy soltysem a wojtem, skutkiem czego "dorobic sie" w gminie moga tylko znajomi i rodzina. Odechciewa sie, takie to obrzydliwe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ... - niezalogowany 2024-02-22 23:15:29

    Otóż to, dobrze, że jest więcej ludzi, którzy to zauważają! Tak nie powinno być. Jeden wart drugiego niestety. Dlatego moim zdaniem oboje powinni opuścić stołki. Plaża też nie jest prywatna a niestety tak to obecnie wygląda. Wszystkie imprezy organizowane są właśnie tam, niby dlaczego a no dlatego aby świta mogła zarobić.. Nie smaczne to.. Pamiętam jeszcze czasy super festynów na boisku szkolnym to były czasy, to tu w centrum powinny dziać sie takie imprezy dla dzieci, rodzin.. A nie na plaży, bo liczy sie zysk, mega to słabe i to powinno również zostać nagłośnione

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ebik - niezalogowany 2024-02-22 23:08:42

    AK daj powody do wyboru. przedmówcy dobrze określili że czas na zmiany na rozwiązanie tej kliki czy układu chyba że jesteś członkiem tej ośmiornicy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefan. - niezalogowany 2024-03-28 13:06:38

    Ebik masz na imię Anna albo Adam.....lol promujevie niuolnie kuzyna.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    feel safe 2024-02-22 23:22:52

    dot. Aaabc, Paweł macie rację to trudna przeprawa jakiś przedmówca pisał że to ośmiornica i jak dla mnie to prawda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Aaabc - niezalogowany 2024-02-22 23:29:57

    Oby tylko ludziom sie w porę oczy otworzyły na to co sie dzieje, oby doszło do nich, że czas skończyć z układami, układzikami.. Że czas zakończyć wciąganie do pracy samych swoich, bo żeby dostać pracę trzeba mieć plecy.. Niestety większość urzędów tak działa, to przykra prawda. Ośmiornica w 100%, ciekaw jestem bardzo jak to wszystko sie rozstrzygnie. Mam tylko nadzieję, że jeśli dojdzie do zmiany to naprawdę będą to solidne zmiany na lepsze, również jeśli chodzi o personel obecnego urzędu.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    feel safe 2024-02-22 23:38:42

    Aaabc moj @ [email protected]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Aaabc - niezalogowany 2024-02-23 00:01:14

    ? W jakim celu? Czyżby kampania któregoś z panów?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    feel safe 2024-02-23 08:03:24

    tu nie potrzeba kampanii. wystarczy tu żyć aby wiedzieć jak i na kogo głosować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr Tom - niezalogowany 2024-02-23 10:14:05

    Sebastiana Krupę znam od kilku lat. Człowiek z wielką pasją. Jego największą cechą jest wielkie zaangażowanie we wszystko co robi. Myślę , że bardzo zasługuje na to,żeby dać mu szansę. Gminie na pewno przyda się nowy wójt, nowymi pomysłami,które na pewno zrealizuje. Trzymam kciuki za Sebastiana Krupę. Czas na zmiany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JKP - niezalogowany 2024-02-23 12:35:27

    A może ktoś wie czy będzie jeszcze trzeci kandydat? Przez wszystkie lata p. Topoliński miał tylko jednego kontrkandydata dlatego bardzo dobrze, że w końcu będzie prawdziwy "wybór". Czas na zmiany!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Setka - niezalogowany 2024-02-23 19:21:44

    Po komentarzach widzę że liczy się tylko to, żeby wykluczyć stara klikę i wstawić "swoich" nowych ludzi. Szczerość się liczy! Teraz to już nawet obiecywać nie trzeba ???? liczą się marzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damian - niezalogowany 2024-02-23 20:24:35

    Panie Sebastianie jak najbiedniejszą Gmina w województwie, może realizowac inwestycje jakich powstydziłby się gminy dużo dużo bogatesze...no Lniano , gmina ze środkami parokrotnie większymi nie robi nic.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Xyz - niezalogowany 2024-02-23 21:17:50

    Na kredyt wszystko można budować, tylko dopóki nie spałaci się zobowiązań wszytko jest własnością banków.

    • Zgłoś wpis
  • AN - niezalogowany 2024-02-23 22:45:01

    No na pewno nie tak jak teraz jest - przewodnicząca rady się wypowiedziała że tereny dla inwestorów są wyznaczone w planie zagospodarowania i że inwestorzy muszą przyjść. Jak jest takie nastawienie i rada chce czekać na inwestorów aż oni się zainteresują, to może już dziś zaczynajmy wykreślać z dowodów „swiekatowo” a wpisujmy „Bukowiec”. Tyle lat i nic aktywnie nie robia w tej materii, nie szukają inwestorów, nie pomagają ludziom rozwijać biznesów.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ebik - niezalogowany 2024-02-23 21:11:16

    Lniano to chyba ex małżonka wójta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Benek. - niezalogowany 2024-03-27 19:42:50

    Ebik ty jesteś wrednym trollem.xd

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Xyz - niezalogowany 2024-02-23 21:16:13

    Spotkanie z kandydatem na nowego wójta byłoby ok gdyby nie przybyła niemal cała obecną rada gminy i obecny wójt. To to tak jakby na spotkanie Tuska z wyborcami przybył Kaczyński z ekipą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ebik - niezalogowany 2024-02-23 21:43:21

    masz rację. byłem na tym spotkaniu koszmar. Wójt przebiera nogami Pani L. pije wodę za wodą a Pani D.M. z janiej góry wychodzi z siebie jakby była krystaliczną osobą a nie jest. taka to elita narodu

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-02-26 20:02:26

    Takim zachowaniem pokazują tylko i wyłącznie swoją słabość

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alex - niezalogowany 2024-02-23 21:28:29

    Pan Sebastian jest zameldowany w gminie Świekatowo?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ON - niezalogowany 2024-02-23 21:36:39

    TAK

    • Zgłoś wpis
  • Aga - niezalogowany 2024-02-23 22:40:28

    Mówił na spotkaniu że jest zameldowany od 2019 roku

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ebik - niezalogowany 2024-02-23 21:34:44

    jest tu zameldowany napewno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Milla - niezalogowany 2024-02-23 21:36:38

    Z jakiej partii startuje kandydat?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Smerfetka - niezalogowany 2024-02-23 22:41:35

    On ma swój komitet samorządowy z tego co wiem, nie startuje z partii

    • Zgłoś wpis
  • Jolka - niezalogowany 2024-02-24 06:33:26

    Teraz to pewnie z koalicji obywalteskiej.

    • Zgłoś wpis
  • Marlena - niezalogowany 2024-02-25 18:24:03

    Niestety, żaden z obecnych kandydatów nie zapewnia rozdziału gminy od kościoła. Z tego co słyszałam młodszy kandydat może nas jeszcze bardziej cofnąć w wolności od jedynej słusznej w Polsce wiary.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ebik - niezalogowany 2024-02-23 21:48:15

    masz rację. byłem na tym spotkaniu koszmar. Wójt przebiera nogami Pani L. pije wodę za wodą a Pani D.M. z janiej góry wychodzi z siebie jakby była krystaliczną osobą a nie jest. taka to elita narodu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga - niezalogowany 2024-02-23 22:38:54

    Ja też byłam i jestem zażenowana. Obecna Rada Gminy usiadła jakby organizowali spotkanie, jak chcieli zabierać głos to zamiast zadawać pytania kandydatowi to wychwalali co takiego nie zrobili. Jak wypowiadał się pan Franciszek Rulewski to robili jakieś podśmiechujki a wójt pukał się w czoło. Dramat! Czy oni na prawdę nie mają w sobie krzty pokory? Myślą, że im się należy? Po co przychodzili na spotkanie reklamować siebie? Mogli sami wpaść na pomysł żeby się spotkać z ludźmi i wtedy podyskutować. Poziom dno, jestem serio zażenowana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jutrzenka - niezalogowany 2024-02-25 05:49:24

    Ach ta dzisiejsza arystokratyczna młodzież, firemki, kredyciki, niesamowite wykszałcenie, w kilka lat dom, pseudo rodzina, wielkie wesele a po pierwszym większym problemie biegną do rodziców się schować.potem rozwód, zdjęcia na insta, blogi samotny tatuś pracujący, firma młodej samotnej prężnej mamusi. Starsze pokolenia nie liczą się dla nich chyba że w kontekście usługiwania. A potem łykają jak pelikany populizm bo nie zgłębiają tematów wychowani na mediach socjalnych...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Korczak - niezalogowany 2024-02-24 04:41:52

    Najwyższy czas także na porządki w szkole. Układ zamknięty, nietykalni? Od lat układy rodzinne, po 1,5, 2 etaty na jednego nauczyciela, zarobki jak w Szwajcarii ale w Świekatowie to temat zakazany bo pół gminy ma koligacje. Mam nadzieję, że Pan Sebastian zrobi porządek!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Osadzona za wasze przekręty. - niezalogowany 2024-02-24 04:58:24

    Dziadek przyczynił się do rozpadu GSu Świekatowo teraz wnuk planuje pogrążyć gminę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Benek. - niezalogowany 2024-03-27 19:10:21

    Prawda!!!!

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-03-27 19:20:20

    Żyją jeszcze ludzie co pamiętają te przekręty dziadka

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Minister - niezalogowany 2024-02-24 06:45:47

    Trzeba zrobić jeszcze jedno spotkanie z wyborcami. Mozna rozliczyć każdego urzędnika z gminy z jego pracy z całej kadencji? Tak żeby każdy wyborca miał wgląd do pisemnej notatki? Majątek , powiązania rodzinne, wykształcenie itd..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Teresa - niezalogowany 2024-02-24 09:17:13

    Zgadza się, nauczycieli też!

    • Zgłoś wpis
  • JanNiezbędny - niezalogowany 2024-02-25 21:41:02

    A co mają urzędnicy do wyborów rady i wója??

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XYZ - niezalogowany 2024-02-24 08:31:08

    Czas na zmiany, Panu Topolińskiemu i radnym podziękujemy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-02-24 09:16:07

    Czas na zmiany w tej Gminie, w końcu musi przyjść ktoś nowy, świeży! Czytający komentarze namawiajcie kogo możecie na głosowanie w kwietniu na kandydata, który może stać się naszym godnym reprezentantem z doświadczeniem biznesowym - Sebastian Krupa. Obecny wójt, co on może jeszcze dać gminie? Odpowiedź brzmi nic. Przez wiele lat stworzył tylko urząd, w którym petenci traktowani są nieprzyjemnie, a ich problemy nierozwiązywalne i nietraktowane poważnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Andrzej - niezalogowany 2024-02-25 04:47:06

    "z doświadczeniem biznesowym", litości! Kiedyś sprzedawałem warchlaki na jarmarku w Koronowie więc też mam doświadczenie biznesowe. Puste słowa. A prawda jest taka że tylko nie radzący sobie w biznesie pchają się dziś do polityki. Zaraz przeczytamy że to z poczucia misji i miłości do ziemi ojczystej, cynizm. Jako emerytowany sołtys i radny 3 kadencji z sąsiedniej gminy powiem tak, najgorszemu wrogowi nie życzył bym zostania wójtem w tych zwariowanych czasach. Młode pokolenie jest świecie przekonane że jest wspaniałe, inteligentne, wyjątkowe, ma ogromne ambicje, pragnienia, roszczenia. Bo przecież jest wykształcone i zdobywa świat. Nowobogaccy rodzice, beneficjenci złodziejskiej prywatyzacji i innych cudów lat 90 wmówili im że są lepsi od tej całej chołoty. Oni przychodzą do instytucji publicznych, firm itd. z przekonaniem że nieudacznicy tam pracujący mają obowiązek spełniać wszystkie ich zachcianki. Gdy pojawią się obiektywne przeszkody robią zadymę na pół internetów. Współczuję obecnym i przyszłym włodarzom, tym którzy rzeczywiście robią dobrą robotę.

    • Zgłoś wpis
  • Olek - niezalogowany 2024-02-25 11:57:34

    Zgadza się i do tego gdzie nie pójdziesz tym urzędzie tylko kawa i ciastko na biurkach. W każdym biurze siedzą niemiłe panie, które są tam od lat 30 lat i tylko trwałą poprawiają i pazury piłują. Nikogo młodego, z nowymi pomysłami i realnym spojrzeniem na życie.

    • Zgłoś wpis
  • Viko - niezalogowany 2024-02-25 23:41:28

    Andrzeju. Generalizujesz mówiąc o młodym pokoleniu, a co powiesz o swoim? Po twoim komentarzu dowiaduję się, że jesteś na emeryturze. Obecny wójt gminy Świekatowo to twoje pokolenie. Czy pokolenie ludzi po 60 roku życia ma jeszcze odwagę marzyć? Czy to pokolenie ma jeszcze odwagę coś zmienić? Generalizując, oba pytania mają oczywistą odpowiedź brzmiącą NIE. Nie znam Cię, nie znam Twoich dokonań - nie mam zamiar konkretnie Ciebie oceniać. Ale wiem, że obecny włodarz rządzi dłużej niż żyję - nie wiem jaką wartość dodaną mógłby wykreować podczas kolejnych 5 lat swoich rządów. Ostatnia kadencja kojarzy mi się głównie z pozowaniem do zdjęć z członkami byłej partii rządzącej.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maja - niezalogowany 2024-02-24 09:37:24

    Jestem ciekawa jak kandydaci odniosą się do rozdziału Państwa od Kościoła? Czy Świekatowskie instytucje publiczne będą wreszcie wolne od symboli religijnych? Czy nasze dzieci nie będą piętnowane przez środowisko za nie uczęszczanie na religię? Czy będziemy mogli w końcu żyć w wolnej światopoglądowo gminie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miłosz - niezalogowany 2024-02-24 10:16:26

    Zgadzam się, jak można było nie wykorzystać takiego potencjału biznesowego jaki drzemie w tej gminie?!Dostęp do autostrady, główna magistrala kolejowa, nowoczesne sieci elektroenergetyczne, bliskość dużych ośrodków, zasoby ludzkie, tradycje handlowe i przemysłowe a nawet dostęp do międzynarodowych dróg wodnych. WSTYD! Zmarnowany potencjał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Teresa - niezalogowany 2024-02-24 15:52:21

    Panie Miłosz o jakich możliwościach biznesowych pan pisze? Od kiedy gmina Świekatowo leży przy autostradzie, głównej magistrali kolejowej czy tzw. drogach wodnych? A odnośnie zadłużenia gminy. Hm wystarczy przeanalizować budżety gmin i każda jest zadłużona. Aby coś zrobić to niestety w dzisiejszych czasach trzeba się zadluzyć. Poza tym chyba są instytucje nadrzędne nad urzędem, które to kontrolują. A p. Markowi i p. Sebastianowi życzymy powodzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Miłosz - niezalogowany 2024-02-24 20:31:21

    Droga Tereso, to był sarkazm ????

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Seweryn - niezalogowany 2024-02-25 08:27:22

    Krew się we mnie gotuje. Mam dość! Wstydzę się. Ani jedna obietnica z wyborów 2018 nie została zrealizowana. Oczyszczalnia z PRLu, drogi tragedia, ani kilometr nie wyremontowany, ani jeden plac zabaw nie powstał, zero siłowni plenerowych, ośrodek zdrowia zamknięty, brak boisk do treningów, nie ma biblioteki a to co jest podupada. Mieszkańcy gminy smutni, zatroskani, wstydzą się że na tle sąsiadów wypadają najgorzej w rankingach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Xxx - niezalogowany 2024-02-25 15:03:39

    Świetny komentarz

    • Zgłoś wpis
  • Stefan. - niezalogowany 2024-03-27 20:42:23

    Piszesz bzdury albo wytrzeźwiej.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Teresa - niezalogowany 2024-02-25 12:18:20

    Miłoszu-sarkazm? Chyba z Pana strony. Ja tylko stwierdziłam fakty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan - niezalogowany 2024-02-26 18:43:38

    Mało kto wspomina w wypowiedziach o naszych wspaniałych pracownikach z GOPSu...czepiacie się pracowników Urzędu i słusznie ale w GOPSie to jest dopiero sielanka....tam Pan Sebastian (jeśli wygra) powinien tą śmietankę rozrzedzić. Załatwić coś, dowiedzieć się to graniczy z cudem (nie mają czasu) zapracowane.....!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-03-02 14:15:48

    Etap siostra po siostrze bo macierzyński. Można można. Ledwo się wysłowić umieją. Ale siedzą.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dzik - niezalogowany 2024-02-27 12:27:17

    Skusiłeś dostojny Warchlaczku. Rozmawiajmy o świńkach. Jakie lubisz ogonki, kręcone czy proste? A uszka oklapłe czy stojące? Grzbiet pokryty gęstą szczeciną czy gładki?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lolek - niezalogowany 2024-03-06 12:14:46

    Podsumowując wszystkie durne komentarze. Pan Krupa na pewno nie wygra wyborów. Nie myślcie teraz, że komentarze i głosy kilkudziesięciu osób, którym się coś nie podoba da mu tak ogromne poparcie. Ludzie zastanówcie się, czy sądzicie, że Pan Krupa będzie w stanie utworzyć tutaj ogromne fabryki lub poczyni ogromne inwestycje . Najpierw ludzie muszą tego chcieć. Myślcie realnie. W każdej gminie tworzone są plany wieloletnie. Zgadzam się, że pracownicy Gminy są niemili i opryskliwi. Nie zbyt pomocni. Piszecie o kolesiostwie, a nie wiecie, że każdy wójt chce mieć przy sobie swoich ludzi i tak samo będzie z Panem Krupą. Nie liczcie, że to się zmieni. A Pan Krupa powinien się wstydzić i przestać opowiadać, że nasza Gmina jest nie rozwojowa i zacofana. Nasza Gmina jest piękna! Po zebraniu wyborczym widać było, że w ogóle nie zna naszej Gminy i nie ma pojęcia to się w niej dzieje i co będzie się działo w najbliższym czasie. Wstyd !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Benek. - niezalogowany 2024-03-27 19:48:29

    Brawo,jeden z mądrzejszych komentarzy. Prawda panie w Gminie nie są sympatyczne.Pan Topoliński powinien to zmienić. Ale wójtem jest dobrym,dużo zrobił dla Gminy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Benek. - niezalogowany 2024-03-27 19:07:51

    Dziadek zniszczył GS nie budował Gminy.Dwie panie siedziały w więzieniu za jego przekręty. Krupa i Gołębiewska niech lepiej nie chwali się dziadkiem.To wstyd mieć takiego dziadka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leszek - niezalogowany 2024-04-29 15:00:35

    No i Sebix przegrał z kretesem, on tu nawet nie mieszka tylko agroturystykę posiada przy oczyszczalni ścieków. Sebix jest bardzo nie lubiany w Świekatowie i on wie dlaczego :-))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Warchlak - niezalogowany 2024-02-25 06:42:42

    Ma pan rację, o świniach trzeba rozmawiać o świniach. Po co komu policjant strażak i lekarz, świnia się liczy, świnia.

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do