
Ogłoszony w grudniu przetarg dotyczył dokończenia dwóch odcinków drogi S5: Nowe Marzy - Świecie Południe (Dworzysko) i Świecie Południe (Dworzysko) - Bydgoszcz Północ (Aleksandrowo). Zostali wyłonieni nowi wykonawcy.
Budowa drogi S5 stanęła pod znakiem zapytania po odstąpieniu od umów firmy Impresa Pizzarotti. Ogłoszono nowy przetarg, ze zwiększonym o 130 - 140 mln budżetem na każdy z odcinków. Przetarg umożliwił wybranie dwóch wykonawców, którzy dokończą budowę dwóch odcinków trasy S5: między węzłami Nowe Marzy - Świecie Południe (Dworzysko) oraz Świecie Południe (Dworzysko) - Bydgoszcz Północ (Aleksandrowo) - informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Najkorzystniejszą ofertę dla odcinka S5 Nowe Marzy - Świecie Południe złożyła firma Budimex, wyceniając pracę na nieco ponad 566 mln 786 tys. złotych brutto. Wykonawcą odcinka Świecie Południe - Bydgoszcz Północ będzie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (lider) oraz Mirbud (partner), za cenę nieco ponad 583 mln 377 tys. złotych brutto.
Po wyborze najkorzystniejszych ofert, nastąpił czas na wnoszenie ewentualnych odwołań. Następnie, przy braku odwołań dokumentacja przetargowa zostanie przekazana do kontroli uprzedniej Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych. Pozytywny scenariusz zakłada podpisanie umów już w kwietniu. - informuje GDDKiA.
.
fot. strona GDDKiA
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Pani Justyno drugi raz zwracam Pani uwagę że powinna Pani przeczytać to co napisała . Do sedna : nie ma firmy Budmiex jest Budimex
Gość taki nieomylny jesteś a zasad interpunkcji nie znasz... To dopiero dramat
Hiszpańska Grupa Ferrovial nabyła większościowy pakiet akcji i zostaje inwestorem strategicznym Budimexsu.
Budimex to luz. Kobylarnia to żałosna firma. Już rok budują pół km. drogi między Bydgoszczą a Białymi Błotami. Kilku ludzi w porywach pracuje a tysiące ludzi stoi w ogromnych korkach. Nikt z tym nic nie robi a Kobylarnia w kulki leci. Tak samo kaleczyli się na Glinkach w Bydzi. Kilometrowy odcinek drogi plus most - 2 lata guzdrania się i jeszcze byle jak wykonane. Nie wyobrażam sobie ich na odcinku Szubin - Białe Błota, 5 lat im nie starczy.
Te dodatkowe pieniądze trzeba było dołożyć Włochom i dzisiaj S 5 byłaby przejezdna.
Odcinek w Białych Błotach nie jest budowany przez Kobylarnię tylko jakiegoś koniarza, który jest ich podwykonawcą. Zamiast kruszywa sypią kruszony beton z własnych zwiezionych gruzów. Masakra. Po dwóch latach droga będzie do naprawy i ktoś znów zarobi na przekrętach.
Odcinek w Białych Błotach nie jest budowany przez Kobylarnię tylko jakiegoś koniarza, który jest ich podwykonawcą. Zamiast kruszywa sypią kruszony beton z własnych zwiezionych gruzów. Masakra. Po dwóch latach droga będzie do naprawy i ktoś znów zarobi na przekrętach.
Ja tam do Kobylarni nic nie mam. Jakby ktoś się orientował i więcej się zainteresował tematem to rondo przy Białych Błotach jest robione długo ale terminowo, więc w czym problem? Niewiedza i hejt