
Do redakcji „Nowego Świecia” zgłosił się mieszkaniec gminy Pruszcz i jednocześnie pacjent Poradni Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Pruszczu, zlokalizowanej przy ulicy Zamkniętej 7. Jego zdaniem występują tu duże problemy z rejestracją telefoniczną
Jak powiedział nam w rozmowie pacjent tej placówki rejestracja telefoniczna nie odbywa się bezpośrednio w przychodni w Pruszczu, a za pomocą Nowego Szpitala w Świeciu. - Kiedy dzwonię zarejestrować się do lekarza, łączę się z Nowym Szpitalem w Świeciu. Czas oczekiwania na połączenie jest bardzo długi. Kiedy byłoby się drugim, czy trzecim w kolejce nie byłoby problemu. Nieraz jest się dwudziestym. Dodatkowo za połączenie trzeba zapłacić. – mówi nasz rozmówca.
O wyjaśnienie sytuacji postanowiliśmy poprosić Nowy Szpital w Świeciu. - Czytelnika chcielibyśmy przede wszystkim przeprosić – mówi Marta Pióro, rzecznik prasowy szpitala. - Od jakiegoś czasu telefoniczna rejestracja jest obsługiwana przez call center. Chcieliśmy oddzielić telefoniczną obsługę pacjentów od obsługi bezpośredniej, tak żeby rejestracja telefoniczna zajmowała się przede wszystkim odbieraniem telefonów, a rejestracja bezpośrednia tymi pacjentami, którzy chcą się zarejestrować osobiście – tłumaczy Marta Pióro.
Jednocześnie Nowy Szpital zaznacza, że przyjrzy się sytuacji i będzie dostosowywał pracę call center do potrzeb pacjentów. Pacjenci w POZ w Pruszczu są przyjmowani na bieżąco.
fot. Zuzanna Kasprzyk
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Byłam ostatnio w przychodni i na drzwiach widnieje numer bezpośrednio do ośrodka w pruszczu. Jak ktoś jest zainteresowany to wystarczy zapytać, same pielęgniarki również podawały ten numer