Reklama

Lidl wdraża nowe procedury. Inne sklepy także stosują środki ochronne

W związku z szerzącą się epidemią koronawirusa przedsiębiorcy inwestują w ochronę pracowników i klientów. Kolejne sklepy wprowadzają środki zabezpieczające.

W Polsce jest już 957 przypadków zachorować na COVID-19, z czego 24 w województwie kujawsko - pomorskim. Szerząca się epidemia obliguje przedsiębiorstwa do zadbania o bezpieczeństwo pracowników i klientów.

Sieć sklepów Lidl zamontowała osłony oddzielające kasjera od kupującego. Na podłodze pojawiły się naklejki wyznaczające bezpieczny odstęp pomiędzy klientami.

Sklep POLOmarket wyposażył pracowników w przyłbice z pleksy. Osłony chronią zatrudnionych przez cały dzień pracy.

W cukierni Staropolska i Kiosku w Galerii Marianki zamocowano pomiędzy kasjerem a klientem pleksy.

Drogeria Rossmann ograniczyła ilość klientów jednorazowo przebywających w sali sprzedażowej. Może wejść tylko dziesięciu klientów. Ma to ograniczyć bliski kontakt między ludźmi.

Koronawirus zmienia sposób funkcjonowania w sklepach. Ograniczenia i środki ochrony mają zwiększyć bezpieczeństwo konsumentów.

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do