
W związku z szerzącą się epidemią koronawirusa przedsiębiorcy inwestują w ochronę pracowników i klientów. Kolejne sklepy wprowadzają środki zabezpieczające.
W Polsce jest już 957 przypadków zachorować na COVID-19, z czego 24 w województwie kujawsko - pomorskim. Szerząca się epidemia obliguje przedsiębiorstwa do zadbania o bezpieczeństwo pracowników i klientów.
Sieć sklepów Lidl zamontowała osłony oddzielające kasjera od kupującego. Na podłodze pojawiły się naklejki wyznaczające bezpieczny odstęp pomiędzy klientami.
Sklep POLOmarket wyposażył pracowników w przyłbice z pleksy. Osłony chronią zatrudnionych przez cały dzień pracy.
W cukierni Staropolska i Kiosku w Galerii Marianki zamocowano pomiędzy kasjerem a klientem pleksy.
Drogeria Rossmann ograniczyła ilość klientów jednorazowo przebywających w sali sprzedażowej. Może wejść tylko dziesięciu klientów. Ma to ograniczyć bliski kontakt między ludźmi.
Koronawirus zmienia sposób funkcjonowania w sklepach. Ograniczenia i środki ochrony mają zwiększyć bezpieczeństwo konsumentów.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie