Reklama

Już po debacie kandydatów na burmistrza Świecia. Kto wygrał?

04/10/2018 18:48
Zakończyła się debata kandydatów na burmistrzów Świecia

Szanowni Państwo, dziękujemy za oglądanie naszej debaty. Mamy nadzieję, że pomoże ona podjąć Państwu właściwą decyzję. Debatę kandydatów na burmistrza Świecia można obejrzeć poniżej:

https://www.facebook.com/NoweSwiecie/videos/380071855866060/

 

Teraz zapraszamy Państwa do oceny, któ wygrał:

[democracy id="6"]

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    ISIS - niezalogowany 2018-10-09 12:58:43

    Niech wygra ten, który na wpuści imigrantów. W dużych miastach już są! PiS oszukał Polaków, bo miał nie wpuszczać...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-09 06:25:07

    Mieszkam w Wiągu co za bzdury !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Remek - niezalogowany 2018-10-08 15:43:48

    I jeszcze podpisać się trzema różnymi nickami to świadczy o ograniczonym poziomie hejtera ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2018-10-08 11:11:01

    wklejanie 3 wersji tego samego tekstu, żeby tylko zdewaluować kandydata to trochę żenada ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2018-10-08 10:05:09

    Widzę, że dyskusję zdominowali zwolennicy i przeciwnicy poszczególnych kandydatów :(. To ja również su(o)biektywnie (wg kolejności alfabetycznej): 1. P.Knapik: (+) fajne pomysły (chyba najlepsze), (-) nieco zarozumiały i arogancki, (-) jego drużyna z przedstawicielami m.in. SLD nie powala, sami starzy wyjadacze. Z tym ma być poziom wyżej ? 2. K.Kułakowski: (+) dobra drużyna, choć większość powiązana samorządem, (-) brak "zwykłych" obywateli, (-) zero własnych pomysłów - tylko odgrzewane kotlety, (-) bez wyrazu i charyzmy. Czerpie z doświadczenia kogo ? i dlaczego nic z tego nie wynika ? 3. B.Tarach (+) szczery, poczciwy (-) bardzo słaba drużyna, (-) tak jak poprzednik bez wyrazu i charyzmy, (+) program do przyjęcia, (-) wykształcenie = ambicja słabo. Silny rodziną - uniwersalne ale pachnie partyjnością. 4. D.Woźniak (+) kilka trafionych pomysłów, (-) kilka niestety złych, (+) widać pracowitość (najlepsza kampania ciągle coś się dzieje), (-) drużyna również nie powala, jest paru fajnych ludzi ale jeszcze "nierozpoznawalnych", (+) jedyny spoza układów. Razem ze mną, więcej dla Świecia ? Zobaczymy ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2018-10-07 21:36:05

    Prawdziwy sondaż będzie przy urnach wyborczych 21 października, a nie w jakiś sondach internetowych, gdzie ludzie blisko związani (sztab wyborczy) Dariusza Woźniaka klikają przez cały czas i nabijają głosy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wykształcenie - niezalogowany 2018-10-07 21:18:58

    Kandydat mający wykształcenie zawodowe – proszę samemu sobie odpowiedzieć czy taki kandydat winien być burmistrzem???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiecanki - niezalogowany 2018-10-07 21:17:30

    Zgadzam się w 100% kandydat na burmistrza Dariusz Woźniak wykorzystuje socjotechnikę może podać rękę premierowi Morawieckiemu, który w kampanii samorządowej obieca wszystko, a budżet nie jest z gumy. Co do apolityczności kandydata, który jak sam w debacie wskazywał nie wchodzi w wielką politykę warto przypomnieć, iż startował z list PSL w poprzednich latach – to taka prawda i ukazanie obłudy !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edek - niezalogowany 2018-10-07 20:21:14

    Chociażby w tym

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krochmal - niezalogowany 2018-10-07 16:29:20

    Z własnej kieszeni?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Socjotechnika - niezalogowany 2018-10-07 15:04:52

    Zgadzam się w 100% kandydat na burmistrza Dariusz Woźniak wykorzystuje socjotechnikę może podać rękę premierowi Morawieckiemu, który w kampanii samorządowej obieca wszystko, a budżet nie jest z gumy. Co do apolityczności kandydata, który jak sam w debacie wskazywał nie wchodzi w wielką politykę warto przypomnieć, iż startował z list PSL w poprzednich latach - to taka prawda i ukazanie obłudy !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wykształcenie - niezalogowany 2018-10-07 15:01:12

    Kandydat mający wykształcenie zawodowe - proszę samemu sobie odpowiedzieć czy taki kandydat winien być burmistrzem???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2018-10-07 14:43:31

    Kandydat na burmistrza z wykształceniem zawodowym i już wszystko jasne niech każdy sobie odpowie czy chciałby takiemu kandydatowi zaufać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2018-10-07 14:41:30

    Zgadzam się Dariusz Woźniak stosuje socjotechnikę może podać rękę premierowi Morawieckiemu bo obiecuje jak on ile wlezie, aż wykończyłby budżet Gminy, także mówi, że jest apolityczny i nie bawi się w wielką politykę, a startował z list PSL - to cała prawda i pokazanie obłudy !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Darek Kolejarz - niezalogowany 2018-10-07 14:11:49

    Ja wygram. Ja wiem. Wszystko wiem. Nawet wiem co to jest pociąg. Wiem najlepiej, bo wiem. I obiecuję wam, tylko zagłosujta na mnie, to wam dam. Co chceta dam. Wszystko normalnie. Ja wiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    koli - niezalogowany 2018-10-06 23:19:33

    Czyli wszystko poukładane ? OPS od grudnia w rozsypce, nie po myśli Pogody kto następny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OLI - niezalogowany 2018-10-06 22:53:26

    Do Czlonka gdzie te dzialania na fejsie OPS

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Julia - niezalogowany 2018-10-06 22:05:46

    Anonimowy Woźniak wygrywa w mediach internetowych, a wiele społeczeństwa nie siedzi na necie tak jak my, Woźniak nie wygra bo społeczność CSW, które ma inne priorytety niż FB czy fora na niego nie zagłosuje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miś jogi - niezalogowany 2018-10-06 20:17:23

    a w jakich sondażach prowadzi Woźniak ? konkrety proszę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miś jogi - niezalogowany 2018-10-06 20:14:00

    A w ogóle coś obiecuje ? ma jakiś program ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Remek - niezalogowany 2018-10-06 13:06:49

    No faktycznie te "osiągnięcia" zwalają z nóg ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-06 04:22:19

    Jeżeli tak będzie to znaczy że coś tu nie gra bo skoro we wszystkich sondażach wygrywa Woźniak , ma duże poparcie społeczne a wybory wygrałby Pan Knapik to chyba należałoby się temu przyjżeć bliżej , ale to już inne organy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Meliorant - niezalogowany 2018-10-05 23:14:00

    Odpowiadam: ponad 20 mln zł na przebudowę wału wstecznego Wdy w Świeciu, który był nieremontowany od 96 lat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-05 21:21:21

    Knapik co on zrobił dla Świecia? podajcie jedną rzecz a zagłosuje !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 19:07:36

    A ja kibicuje Kulakowskiemu,myślę ze po prostu nie czuje się jeszcze zbyt pewnie w wystąpieniach publicznych,czas to naprawi,a przynajmniej nie jest arogancki i nie obiecuje cudów na kiju

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Moriks - niezalogowany 2018-10-05 18:15:19

    Akurat Pan Knapik zrobił bardzo dużo. Jako jedyny z lokalnych polityków pomógł mieszkańcom Wiąga i okolicy w związku z budową trasy S5, za co ja osobiście jestem mu niezmiernie wdzięczny. Ostatnio pisano o kolejnym samochodzie strażackim jaki do nas trafi, no i świetnie wyremontowany wał od mostu na zamek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan - niezalogowany 2018-10-05 16:29:19

    Z czego wynika chęć zmian w urzędzie o czym ta dyskusja. Co ma urząd do miasta. Jestem pewien, że pisze o tych zmianach niedowartosciowany urzedas. Chcę zmian, ale po co. Zabiegaliscie o podwyżki dla urzędników bo należy o nich dbać o fachowców a teraz zmiany. Myślcie o gminie a nie o kilku urzędnikach. Ludzie co wy piszecie. Pogoda wyprowadził to miasto na 4 miejsce w skali kraju. Dba o to miasto. Jest tyle lat burmistrzem ludzie go szanują. Ludzie nie dajcie nabrać się na puste obietnice.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    yousouf - niezalogowany 2018-10-05 15:40:12

    Szanowni Państwo w Waszych komentarzach bryluje zawiść i obrażanie wszystkich kandydatów. Ja nie jestem związany z żadnym z nich, wszystko obserwuję z boku. Według mnie najlepszym kandydatem jest Dariusz Woźniak, ale nie uważam że pozostali zasługują na niemiłe komentarze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kNNlient - niezalogowany 2018-10-05 15:14:18

    2 zł

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiola - niezalogowany 2018-10-05 14:54:50

    Brawo , też tak uważam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tedi - niezalogowany 2018-10-05 13:50:59

    Oj chyba ktoś tu boi się o stołek po rozbiciu układu. Wystarczy wejść na stronę OPS na fb i można zobaczyć kiedy działa OPS aktywnie - przed wyborami i czasem z rozpędu jeszcze chwilę po a w międzyczasie ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Członek OPS - niezalogowany 2018-10-05 13:25:54

    Dziwne pytanie. OPS to stowarzyszenie, które cały czas działa i to z niego wywodzi się burmistrz i cześć radnych a członków jest więcej. Odbywa swoje spotkania i wiele spraw, które później były wdrażane w życie jest na tych spotkaniach omawiane. Co więcej jest tam cały przekrój społeczny, różne zawody i wykształcenie i co więcej są też osoby o różnych poglądach politycznych i potrafimy się porozumieć...szok co? Logiczne myślenie to skarb a złośliwości to domena ludzi słabych i obawiających się przegranej. Życzę powodzenia w wyborach .... niech wygrają kandydaci wybrani uczciwie przez wyborców a nie przez opluwanie i nieprawdziwe domysły przeciwników wyborczych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiki - niezalogowany 2018-10-05 12:05:19

    nikt zdrowy na umyśle

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leon - niezalogowany 2018-10-05 11:42:17

    Skoro przez 7 lat zasiadania czlowiek z PO nic nie byl w stanie zrobic dla Swiecia w sejmiku w ktorym rzadza ludzie z PO to swiadczy tylko jak najgorzej o p.Knapiku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewelina - niezalogowany 2018-10-05 10:25:43

    Najlepiej wypada I prezentuje sie Pan Dariusz Wozniak ! Ja swoj glos oddam na Pana Dariusza! Kto jest za ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2018-10-05 09:59:19

    jakieś powiązania zawsze będą. Ale jednak jest różnica czy ktoś startuje jako kandydat partyjny czy nie. Osobiście jestem przeciwny partiom w samorządach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ania - niezalogowany 2018-10-05 09:53:39

    Podpisuje się pod tymi slowami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tedi - niezalogowany 2018-10-05 08:22:43

    Triumf? Przecież potwierdził, że w zasadzie podczas "zasiadania" 7 lat w Sejmiku prawie nic dla naszego miasta nie udało sie wywalczyć. Komentarz nasuwa się sam, czy na innym stanowisku coś da sie zrobic ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciekawy - niezalogowany 2018-10-05 07:38:41

    hmm.. ale jakim działaniem społecznym mogą się pochwalić inni kandydaci? takimi, które nie wynikają z ich urzędu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2018-10-05 07:08:34

    zgadzam się. Nadal będzie bez zmian w urzędzie. A szkoda bo Świecie potrzebuje zmian.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2018-10-05 07:05:52

    widzę, że pan również zauważył, że pan Knapik to kontynuacja rządów p. Pogody. Czyli nadal bez zmian i nic się nie da.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miś Jogi - niezalogowany 2018-10-05 06:44:19

    Wiola, tak będzie na 100% zobaczysz. Biedny Woźniak znowu przegra. Czy starczy mu jeszcze pary na kolejne 5 lat ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adi - niezalogowany 2018-10-05 05:40:20

    Występ p. Kułakowskiego to kompletna katastrofa. Nie bardzo rozumiem dlaczego OPS zdecydował się na wystawienie takiego kandydata na Burmistrza. Bardzo dobrze oceniam występ p. Wójcika. Całkiem nieźle poradził sobie też Paweł Knapik. Niestety p. Tarach odbiegał od tej dwójki, choć i tak zaprezentował się znaczniej lepiej niż p. Kułakowski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2018-10-05 00:38:28

    A prosze powiedziec co robi stowarzyszenie Obywatelskie Porozumienie Samorządowe, z ktòrego startuje Pan Kułakowski? Aktywizuje sie tylko przed wyborami i do tego de facto zostalo stworzone. Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiola - niezalogowany 2018-10-05 00:38:22

    No jeżeli tak będzie jak napisał Miś Jogi to ja już w nic nie uwierzę i wyginam z tej Gminy jak najdalej , na obecną chwilę wiem, że Knapik i Kułakowski to stary układ mają poparcie ludzi którzy dobrze się urządzili i prosperują właśnie w tym układzie ale mimo wszystko wierzę że postawimy na ZMIANĘ , MUSI POWSTAĆ DUŻE ZAMIESZANIE ŻEBY COŚ DRGNĘŁO, dlatego stawiam na Woźniaka z jego zaangażowaną ekipą, a Panu Tarachowi gratuluję bo to bardzo porządny gość i niech dalej sołtysuje w Kozłowie gdzie sprawdza się na 1000 procent

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    agaj - niezalogowany 2018-10-05 00:07:26

    Zwolenniczką... tak, po tej debacie myślę, że jestem. Oglądałam ją po to, by wiedzieć na kogo głosować... czy obejrzała Pani cały film ? Bo ewentualną arogancję można zarzucić chyba tylko Panu Kułakowskiemu... niestety. Pan Woźniak za to gdy nie wiedział co mówić - wbijał szpilki... jak prawdziwy polityk :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miś Jogi - niezalogowany 2018-10-04 23:14:30

    Ą ja wierzę sondażom. Wygra Kułakowski ! Knapik da mu poparcie w drugiej turze i dostanie w nagrodę stanowisko następcy. Wszystko już jest poukładane drodzy wyborcy, jeśli dalej ktoś myśli że to są prawdziwie demokratyczne wybory to się grubo myli. Dobrej nocy :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WIEM - niezalogowany 2018-10-04 23:13:56

    Po przegraniu wszystkiego co mozliwe w poprzednich wyborach i jeszcze wcześniejszych założył D.Woźniak stowarzyszenie i to nie z potrzeby serca czy chéci pracy społecznej lecz tylko dlatego, że jeden z podstawowych zarzutów pod jego kierunkiem dotyczył niepochamowanej rządzy władzy i braku pracy społecznej. Po prostu skarbnik Powiatu chciał rządzić no i teraz sam o tym mówi że ponad 3 lata pracuje nad przygotowaniem się do wyborów ot i prawdziwe intencje... Jedynymi wygranymi w kampanii wyborczej prowadzonej od trzech lat są wszystkie te osoby, ktore rzeczywiście skorzystały na działaniach tego stowarzyszenia. Tzn. gdyby Woźniak nie miał apetytu na przejęcie władzy w sejmiku czy gminie nie doszłoby do założenia tego stowarzyszenia.....a mogło być tak pięknie..... :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2018-10-04 22:52:41

    Knapik = Platforma wspierana przez Nowoczesną Europejskich Demokratów, SLD i Centroprawicę Ziemi Świeckiej Kułakowski = nie wiadomo co to, ale najbliżej do Platformy całej jego ekipie Tarach = PiS, czy jakies jakgo odłam Woźniak = mówi że nic partyjnego, ale przecież wywodzi się z PSL, a do tego kręcą się przy nim dziwaki od Korwina NIE MA LUDZI, KTÓRZY NIE MAJA POWIĄZAŃ, NIE DAJCIE SOBIE TEGO WMÓWIĆ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jedrek - niezalogowany 2018-10-04 22:48:32

    Kolejna debata i kolejny triumf Pana Knapika. Innym kandydatom sporo jeszcze brakuje. Może kiedyś. Teraz trzeba postawić na Knapika.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz - niezalogowany 2018-10-04 22:39:37

    Bogdan Tarach - niezależny, szczery, uczciwy, pomocny, otwarty, godny zaufania, odważny w walce z nieuczciwością - taki powinien być kandydat na burmistrza naszego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaudia - niezalogowany 2018-10-04 22:06:49

    Knapik siedzi w polityce od lat i ma pojęcie, nie to co Wozniak, pcha się wszędzie bez wiedzy i przygotowania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zenon - niezalogowany 2018-10-04 21:55:22

    P. Kułakowski powinien zrezygnować z kandydowania, bo ludzie mają dylemat, na kogo oddać głos. Najgorszy scenariusz-glosy rozkładają się na Knapika i Kulakowskiego, a wygrywa Woźniak. Nie dopuscmy do tego!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowo - niezalogowany 2018-10-04 21:43:30

    Panie Krzysztofie z niech Pan przemyśli i podejmie decyzję czy warto teraz walczyć de facto z panem Knapikiem dając na tacy panu Woźniakowi. Czy nie lepiej jeszcze poczekać jedną, dwie kadencje i ruszyć do przodu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leonn - niezalogowany 2018-10-04 21:00:00

    To Do pana Woźniaka jest pan w radzie nadzorczej Nowy Szpital,świecie do tej prywaty dokłada kasę co się dzieje z nadwyżka z solarów zainstalowanych na dachach budynków w szpitalu jak dotej pory nic pan nie zrobił, z tej inwestycji w solary jest bardzo dużo nadwyżki wyprodukowanej energii CW . Niewypał z tej inwestycji , ktoś wziął kasę za montarz solarów i nic się z tym nie robi.Panie Woźniak proszę wziąć się za ten temat i ruszyć tą sprawę, z góry dziękuję za pozytywne załatwienie tej inwestycji.Zanim oddamy głos na Pana.Powodzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiola - niezalogowany 2018-10-04 20:26:13

    Wierzę w Woźniaka , a śledzę działania całego jego Stowarzyszenia od początku kampanii , wraca mi nadzieja, że ludziom zależy na zmianach , wkładają serce i zaangażowanie z wiarą w to co robią , myślę że Wożniak jest najlepiej przygotowany a ludzi których ma wokół siebie to skarb , mam nadzieję że to docenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Olaf - niezalogowany 2018-10-04 20:24:22

    Po uwaznym obejrzeniu debaty wniosrk jest jeden: tylko Knapik odpowiedzial na wszystkie pytania konkretnie i przejrzyscie. Wozniak probowal, ale za duzo na raz wymienial i ciezko czasem zrozumiec co dla niego jest wazne. Tarach za to zupelnie slabiutko. Kukowsku zas byl tak nieobecny, ze trudno go brac powaznie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kuźma - niezalogowany 2018-10-04 20:19:28

    Bezapelacyjnie Wożniak bije wszystkich na głowę , może gdyby Knapik nie był tak pewny siebie i arogancki to zrobiłby jakieś wrażenie ale generalnie mnie nie przekonuje a wręcz zniechęca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leon - niezalogowany 2018-10-04 20:18:14

    Portal ktory od miesiecy prowadzi kampanie obozu p.Wozniaka jest kompletnie nieobiektywny to tak.jakby u Michnika szukac pozytywow pisowcow.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiola - niezalogowany 2018-10-04 20:09:44

    Moje zdanie po tej debacie się nie zmieniło,Pan Knapik jest zarozumiały i bez przygotowanego programu a Pan agaj pomimo że stwarza otoczkę że jest neutralny to czuć i tak że jest zwolennikiem Knapika

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sław - niezalogowany 2018-10-04 20:00:28

    To przecież ważne, żeby seniorzy do nas wracali bo mamy bogaty pakiet dla seniora "a robić nie ma komu" - ciekawa koncepcja dla przyszłości Świecia - to jest hit tych wyborów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tomek88 - niezalogowany 2018-10-04 19:46:20

    Ten co dużo obiecuje to przegra!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciej - niezalogowany 2018-10-04 19:26:22

    Ciekaw jestem, czym przekonał głosujących na niego w sondzie Pan Kułakowski. Może historią o powrocie na emeryturę do Świecia wielkiego sportowca, przy pytaniu o perspektywy powrotu młodych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    agaj - niezalogowany 2018-10-04 19:16:17

    Patrząc na komentarze w trakcie debaty jak i głosy tutaj widze, że wielu głosujących i aktywnie komentujących jest ‚z obozu’ Pana Woźniaka - startujących do rady itd. Jako osoba niezwiązana z żadnym z kandytatów a poszukująca pomysłu na kogo zagłosować - śmiało mogę powiedzieć, że najlepiej wypadł Pan Knapik - który wiedział co chce powiedzieć i ‚nie lał wody’... zrobił na mnie najlepsze wrażenie. Najgorzej za to odpowiadał Pan Kułakowski, co niestety smuci - bo z nim wiązałam największe nadzieje. Sprawiał jednał wrażenie, że sam sobie nie poradzi... na wiele pytań odpowiadał tak oględnie że bardziej się nie dało... szkoda ! Ale może dobrą rzeczą byłoby gdyby przez kolejną kadencję był wice...i zdobywał to doświadczenie, o którym mówił, a dopiero później startował na burmistrza? Pan Tarach również wielkimi słowami odpowiadał na pytania - jednak często nie na temat...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do