Reklama

Dyrektor zielonej przychodni obiecuje wprowadzenie rejestracji internetowej. Przekonuje was argument o zżeraniu impulsów?

15/04/2019 20:50

Pisaliśmy już o problemach z dodzwonieniem się do rejestracji w przychodni Miejsko-Gminnej w Świeciu. Usłyszeliśmy wtedy od naszych czytelników, że problem nadal istnieje mimo zapewnień dyrekcji przychodni o jego rozwiązaniu. Postanowiliśmy to sprawdzić

Dzwoniliśmy do przychodni wielokrotnie, w różnych godzinach. Jeśli już uda się dodzwonić, to telefon zostaje odebrany. Niestety numery rejestracji ogólnej są właściwie permanentnie zajęte. Zapytaliśmy Beatę Sternal-Wolańczyk (na zdjęciu), dyrektor przychodni, jak planuje rozwiązać sytuację: 

- Codziennie przyjmujemy około 600 pacjentów, wielu z nich rejestruje się telefonicznie. W ubiegłym tygodniu znowu mieliśmy problem z numerami telefonów, nasz operator postanowił nas odłączyć bez żadnego ostrzeżenia. Na stronie internetowej są podane numery rejestracji ogólnej, dwa pierwsze są przeznaczone dla dorosłych pacjentów, trzeci dla rejestracji dzieci. Ten ostatni numer ma włączone kolejkowanie, żeby pacjenci wiedzieli, jak długo muszą poczekać na połączenie. Próbowaliśmy aktywować kolejkowanie na numerach do rejestracji dorosłych, ale starszym pacjentom się to nie podobało. Wielu skarżyło się, że takie czekanie na linii “zżera im impulsy” - tłumaczy.

Dyrektor opowiedziała nam również, że trwają prace nad wprowadzeniem rejestracji internetowej. 

- Już długo nad tym pracujemy, problemy sprawiło RODO, stąd mamy opóźnienie. Myślę, że jeszcze w tym roku będzie ona uruchomiona. Czeka nas jeszcze sporo pracy, ze względu na obostrzenia, które nas dotyczą w związku z ochroną danych pacjenta, dlatego nie mogę podać konkretnego terminu. Do rejestracji internetowej będzie przeznaczone 15 proc. numerków dla pacjentów, reszta będzie zarezerwowana dla pacjentów przychodzących do przychodni i rejestrujących się telefonicznie. Większość naszych pacjentów to seniorzy, którzy wolą tradycyjne metody rejestracji, więc musimy większość miejsc zostawić dla nich.

Aplikacja nswiecie.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Grażyna - niezalogowany 2019-04-15 21:41:53

    O jeny kiedy to było jak się w impulsach obliczało. Włączyć kolejkowanie dla wszystkich a seniorzy wreszcie też się przestawią na nowe rozwiązanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-04-16 21:13:58

    Dlaczego nie może być tak jak było . Obecnie właściciel automatu zgłoszeniowego tak ma go ustawionego aby jak najwięcej impulsów skasować na swoje konto, to dlatego mówi nam że dodzwoniliśmy się do przychodni jak by dzwoniący nie wiedział gdzie dzwoni itp.Opłata dla operatora telekomunikacji naliczana jest od momentu zgłoszenia się rejestracji i chyba p. dyrektor o tym wie skoro wydała zgodę na montaż automatu. (ciekawe za ile)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nSwiecie.pl




Reklama
Wróć do