Świecki Park Wodny będzie reklamowany na meczach ekstraligi żużla w Grudziądzu

1
fot. Park Wodny w Świeciu

Vistula-Park Sp. z o.o. w Świeciu dołączyła do grona sponsorów żużlowców GKM-u Grudziądz w sezonie ‘2019. Celem jest przyciągnięcie nowych klientów do Parku Wodnego w Świeciu

Po tym jak GKM Grudziądz ogłosił tę nowinę, na spółkę spadła fala krytyki ze strony kibiców ze Świecia, którzy pytają „dlaczego Vistula-Park nie wsparła świeckich klubów sportowych, a dokładniej nie pomogła Wdzie w utrzymaniu III ligi”. Okazuje się, że sytuacja wygląda inaczej niż myślą kibice, a spółka zrobi dobry ruch marketingowy. W sumie do całej sytuacji lepiej pasuje słowo partner niż sponsor. Wcale nie chodzi o duże pieniądze, jak się niektórym wydaje. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że będzie to kilkaset złotych miesięcznie, a sezon trwa od kwietnia do września. Za niewielką w sumie kwotę Park Wodny w Świeciu będzie reklamowany podczas przynajmniej 7 meczów, które może obejrzeć 5-6 tys. kibiców. Do tego dojdzie turniej towarzyski.

– Kupiliśmy konkretne świadczenia reklamowe, żeby utrwalić wizerunek naszego Parku Wodnego wśród grudziądzan – twierdzi prezes Vistula-Park Tomasz Keller. – Reklama będzie puszczana na telebimie podczas przerw między wyścigami. Do tego będziemy mieli pół strony w każdym programie meczowym, który z reguły kupuje co drugi kibic. Będzie też baner na trzecim łuku stadionu, który może być widoczny podczas transmisji telewizyjnych. Ponadto 1 czerwca wystawimy swoje stoisko na obchodach Dnia Dziecka. Będziemy również sponsorem biegów podczas turnieju o puchar prezydenta Grudziądza. Mamy zagwarantowane też dwa karnety na mecze GKM-u, które kosztują 500 zł. Przeznaczymy je na nagrody w jakimś konkursie. Do Świecia przyjedzie także jeden żużlowiec na spotkanie z dzieciakami.

Warto dodać, że mieszkańcy z Grudziądza chętnie przyjeżdżają do Świecia na basen.

– Szacujemy, że ok. 10 procent naszych klientów to grudziądzanie – wyjaśnia Tomasz Keller. – Oni dają nam ok. 150 tys. zł dochodu rocznie. Jeśli dziennie odwiedzi nas dwóch nowych mieszkańców Grudziądza to ta inwestycja nam się już zwróci. Wcześniej wykupowaliśmy reklamy w kablówkach w Grudziądzu i Chełmnie. Teraz zdecydowaliśmy się zostać partnerem GKM-u przy bardzo dobrych warunkach dla nas.

- Reklama -

Przy okazji warto dodać, że Vistula-Park wspiera od lat świecki sport. Wystarczy tu choćby wspomnieć organizację rozgrywek Stalex Ligi i ŚALK oraz darmowe wynajmowanie hali klubom.

– Nie zarabiamy na tym nic jako spółka – informuje Tomasz Keller. – Codziennie po godz. 15 mają u nas treningi siatkarki Jokera, młodzież i seniorki. Trzy razy w tygodniu trenuje Piłkarskie Przedszkole Wdy. Mamy taką umowę z miastem, że w ramach rekompensaty na utrzymanie hali udostępniamy ją klubom za darmo. Komercyjnie możemy wynajmować dopiero po godz. 20.30. Poza tym sponsorujemy plakaty na mecze naszego pierwszoligowca. Pływakom Olimpii ufundowaliśmy czepki z logo Parku Wodnego.

- Reklama -

Dodaj komentarz

avatar
  Otrzymuj powiadomienia w sprawie tego tematu  
najnowszy najstarszy najlepszy
Powiadom o
Tomek
Gość

Po co reklama skoro ludzi tyle że wejść się nie da